Vw Polo Blue Gt :: 2013 Volkswagen Blue Gt

Ja heb me best gedaan met imovie. Geluid binnen in valt reuze mee. Met snelheden zoals 100 of 120 hoor je niets zwaars alleen als je iets gas geeft. Was daar ook eerst bang voor. Heb het zo laten maken dat ik altijd me demper kan terug plaatsen met de originele klemmen.
 
Echt heel gaaf geluid en wat een verschil met de standaard versie:mrgreen: Maakt jouw GT die farts ook bij lage toeren of valt het daar mee?

Waar heb je die cat-back laten zetten en kun je een indicatie van de kosten geven (incl. montage)?

Thanx en veel plezier ermee!
 
Echt heel gaaf geluid en wat een verschil met de standaard versie:mrgreen: Maakt jouw GT die farts ook bij lage toeren of valt het daar mee?

Waar heb je die cat-back laten zetten en kun je een indicatie van de kosten geven (incl. montage)?

Thanx en veel plezier ermee!
Dankjewel!
Bij lage toeren knalt ie niet echt maar hoger in de toeren komt ie tot leven en laat ie echt een dikke fart.
Bij jelmer van jmtuning en ben ong 425 kwijt.(einddemper met sierstuk 325€ /middendemper verwijderen 100€.

mvg bob
 
Je uitlaat maakt gewoon meer geluid als je heb demonteer!

En ik weet niet of de lease bij inname van de auto overal weer naar gaan kijken als je de demper gewoon terug monteer op een goede nette manier lijkt het mij geen probleem!
 
Al slijp je hem er tussen uit pak een stuk buis met de diameter van de uitlaat of iets groter zodat je hem er helemaal overheen kunt schuiven dan gewoon 2 uitlaat klemmen erom heen beetje dichtsmeren als die niet helemaal afdicht en klaar!
 
Ja klopt en dat vind ik juist fijn. Lekker rustig rijden dan klinkt ie lekker zwaar. Maar op het moment dat je gas geeft brult ie echt lekker. Ik zou dan ook voor een andere einddemper gaan. Je hebt standaard een reflexdemper achter die altijd een beetje licht en schel klinken zeg maar. Ik heb een absorptie demper waardoor de hoge blikkerige tonen eruit gefilterd worden waardoor een mooie zware brom uitkomt. Je bent dan denk ik rond de 400 kwijt. Maar dat is mijn mening. Kijk vooral op youtube!
 
Ja klopt en dat vind ik juist fijn. Lekker rustig rijden dan klinkt ie lekker zwaar. Maar op het moment dat je gas geeft brult ie echt lekker. Ik zou dan ook voor een andere einddemper gaan. Je hebt standaard een reflexdemper achter die altijd een beetje licht en schel klinken zeg maar. Ik heb een absorptie demper waardoor de hoge blikkerige tonen eruit gefilterd worden waardoor een mooie zware brom uitkomt. Je bent dan denk ik rond de 400 kwijt. Maar dat is mijn mening. Kijk vooral op youtube!
Maar als je dus het hele pakket laat monteren bij JM (a 400EU) levert dat ook extra prestatie? Zo klinkt het wel..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!