Vw Polo Blue Gt :: 2013 Volkswagen Blue Gt

Tijdens mijn proefrit zat hij tussen de 120 en 130 inderdaad wel op 2 cilinders, iig op de cruise control. Op het moment dat ik het gaspedaal aanraakte was dat meteen over Stick Out Tongue

@El coche: Toevallig regio Echt?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ok ;) Woon zelf in Sittard. Dealer in Echt had mijn proefrit bij PON destijds geregeld en vertelde mij gisteren dat hij een blauwe GT had afgeleverd 2 weken terug, vandaar. Ben hem nog niet in het wild tegen gekomen ;o Auto is besteld via lease maatschappij, hoop deze week info te krijgen over leverdatum en dealer etc. Maargoed, nu wordt het een topic steal ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Lees op autoweek forum Golf rijders met de 1.4TSI ACT die een dikke 1op16 halen, en zonder snelweg gebruik 1op19. Mijn vriendin heeft meerdere keren getest met verschillende snelheden op dezelfde route en vanochtend had ze 1op16.5 met een snelheid van 110 max.

Zie zelf op Autoweek forum maar één 1.4 TSI ACT die gebruik maak van de verbruiksmonitor. De betreffende golf rijder komt op 1 op 16,5 gemiddeld. Dit is dus echt verbruik net zoals bij mij. En dus niet door de boordcomputer berekend.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!