Vw Polo Blue Gt :: 2013 Volkswagen Blue Gt

Dankje wel ik kan niet wachten!!
Week 47 is de auto gemaakt en staat nu in de wacht voor transport in spanje:cool:
Week 2 kan ik rijden zij pon maar you never now...
Lichtmetaal vind ik bij de blauwe mooier staan anders word alles zo donker.
Net bij pon geweest in leusden en daar stond een witte blue gt sinds gisteren met antraciet velgen en dat stond daar weer mooier onder.
Ja dat led met xenon maakt het wel af vind ik.
De mistlampen zitten in de koplamp verwerkt met bochtverlichting etc.

mvg bob
 
@Bob, heb je die foto van de bekleding met blauw/wit/antraciet ook zelf genomen? en zat dat in de candy witte Polo?
Ik twijfel tussen antraciet en de kleuren op de foto. Ik denk persoonlijk dat antraciet/zwarte bekleding mooier is bij de Candy wit met de Montani antraciet velgen. Ik denk dat komende week de auto echt besteld gaat worden, dus kan nog dit weekend beslissen. Steeds weer mankeerde er iets aan het leasecontract, dus wachten wachten wachten. de foto's van de witte GT zien er wel leuk uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Ja dat zit er standaard op. En dat zat ook in de witte polo blue gt.
Ik denk dat het zwart en antraciet bekleding een optie is maar dat durf ik niet tezeggen met zekerheid.
Dan zou ik voor deze gaan ivm 500euro inruilpremie en geen wegenbelasting en 1op22.5 rijden(wat ik niet haal).

Denk er goed over na...

mvg bob blue gtStick Out Tongue
 
Oke dus eigenlijk geen keus, alleen als je alcantara neemt.

Bij de GTI is het zo dat als je dat kiest, je ook andere stoelen krijgt. Namelijk die van de Highline. Of dat ook zo is bij de BlueGT weet ik niet, maar let daar wel op. Anders ga je nog echt teleurgesteld worden.

Wat Gewoonjan zegt, zou ik ook doen als je andere kleuren/materiaal wilt.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!