VW Polo AW Highline | OEM led of aftermarket

Beste allemaal,

Sinds kort ben ik de eigenaar van een AW highline, bouwjaar 2020.
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar modificaties (omdat ik stiekem toch een R-Line wilde maar dit buiten het budget viel).
Ik ga onder andere een R-line dakspoiler bevestigen en wellicht een r-line look diffuser.

Ik baal een beetje dat mijn highline geen LED koplampen heeft, maar de standaard koplampen.
Nu ben ik een beetje rond gaan zoeken en zag ik dat je voor OEM lampen al gauw rond de €700-900 kwijt bent. Exclusief de montageset van €500 en eventuele montagekosten van een garage

Ik zag op dit forum een x aantal personen die aftermarket led koplampen via ali express hebben gekocht voor €500-600 en dat deze plug & play waren (?)

Wat is de meest wijze keuze?
Ik vind diefstal gevoelige koplampen laten inbouwen voor €1400+ zonde, maar aftermarket lampen die wellicht niet goed afgesteld staan ook een beetje zonde..

Hopelijk dat jullie mij een goed advies kunnen geven
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 95pk 
Ik zou eerlijk gezegd gewoon voor origineel gaan. In Zeist heb je een partij die voor €1000 originele koplampen voor je inbouwt. In de prijs zitten ook de LED koplampen.
 
Volkswagen  Polo AW (2018)  1.0 TSI 
Diefstalgevoelig ligt natuurlijk ook een beetje aan waar je woont en waar je auto geparkeerd staat. Immitielampen kunnen prima zijn, maar dan wel voor een bijpassende prijs. Als immitatie al richting de 600 EU gaat, dan misschien doorsparen voor de echte. Ik ken veel Golf 7 die imitatie facelift koplampen hebben, dat ziet er echt prima uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZhaoNL
Had imitatielampen in 6R, vorige maand (na ongv 1.5-2j) toch uitgebouwd aangezien er water in zat. Dus zou het niet zo snel aanraden, liever doorsparen (al helemaal voor het geld...) en OEM laten inbouwen! Ziet er ook strakker uit ;)
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!