Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben alleen benieuwd hoe de uitgeperste motortjes zich op termijn zullen gaan houden, ik blijf het volgen!
Veel plezier er van gewenst!
Hele mooie polo gozer. Veel rij plezier. Ik heb ook een polo rline white silver besteld. Ik ben nu extra enthousiast geworden nadat ik jouw auto heb gezienHeb trouwens een vraag, heb jij problemen ondervonden met jouw 18 inch velgen en het adaptive select? Zijn de velgen door de dealer geplaatst of heb jij dit zelf laten doen? Mijn dealer zegt namelijk dat 18 inch brescia velgen niet leverbaar zijn voor een highline/ rline en dat het problemen kan opleveren met het adaptive select.
Mooie Polo hoor. Zag de foto's op autojunk voorbij komen.
Ik heb dezelfde kleur besteld alleen dan wel de GTI uitvoering.
Baas boven baas, ben jaloers!!
Kan je mij wat vertellen over het rijcomfort polo6s? Ik heb namelijk dezelfde uitvoering besteld met 18 inch Brescia, alleen dan in Limestone grey.
Ik hoor van meerdere mensen dat het rijcomfort er erg op achteruit gaat en dat ik daar last van ga krijgen. Moet ik hen geloven of moet ik het allemaal met een koreltje zout nemen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.