VW Polo 6s - 2018 - Photo topic

Plaats hier foto's van je (nieuwe) Polo vanaf modeljaar 2018!

Vermeld:
- Uitvoering
- Kleur
- Motor type
- Handbak of DSG

13d4c416-4774-4a5b-ad68-4d3e88a9288f
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Zeer geslaagde Polo, vind hem erg mooi, waarom zou je nog een Golf willen?

Ben alleen benieuwd hoe de uitgeperste motortjes zich op termijn zullen gaan houden, ik blijf het volgen!

Veel plezier er van gewenst!
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
  • Leuk
Waarderingen: Polo6s
Hele mooie polo gozer. Veel rij plezier. Ik heb ook een polo rline white silver besteld. Ik ben nu extra enthousiast geworden nadat ik jouw auto heb gezien Big Grin Heb trouwens een vraag, heb jij problemen ondervonden met jouw 18 inch velgen en het adaptive select? Zijn de velgen door de dealer geplaatst of heb jij dit zelf laten doen? Mijn dealer zegt namelijk dat 18 inch brescia velgen niet leverbaar zijn voor een highline/ rline en dat het problemen kan opleveren met het adaptive select.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
Deze
Ben alleen benieuwd hoe de uitgeperste motortjes zich op termijn zullen gaan houden, ik blijf het volgen!

Veel plezier er van gewenst!

Deze motortjes die alweer een paar jaar beschikbaar zijn hebben hier geen enkele moeite mee zoals te lezen is op de diverse Duitse fora.
 
Volkswagen  Polo AW R-Line  1.0 TSI 
Hele mooie polo gozer. Veel rij plezier. Ik heb ook een polo rline white silver besteld. Ik ben nu extra enthousiast geworden nadat ik jouw auto heb gezien Big Grin Heb trouwens een vraag, heb jij problemen ondervonden met jouw 18 inch velgen en het adaptive select? Zijn de velgen door de dealer geplaatst of heb jij dit zelf laten doen? Mijn dealer zegt namelijk dat 18 inch brescia velgen niet leverbaar zijn voor een highline/ rline en dat het problemen kan opleveren met het adaptive select.

We hebben de Polo als eerste besteld en geen sport select wel sportonderstel. Het comfort is voor mijn gevoel beter dan mijn S3 met Magnetic Ride onderstel. Wat betreft de velgen gaan de standaard Highline velgen terug naar PON en worden de Brescia's als Accessoire besteld (tegen meerprijs). We hadden eerst de Bonneville's besteld en voor ik dacht €200 meer de 18" Brescia's. Dat is het prijsverschil in de PON online shop.
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Kan je mij wat vertellen over het rijcomfort polo6s? Ik heb namelijk dezelfde uitvoering besteld met 18 inch Brescia, alleen dan in Limestone grey.
Ik hoor van meerdere mensen dat het rijcomfort er erg op achteruit gaat en dat ik daar last van ga krijgen. Moet ik hen geloven of moet ik het allemaal met een koreltje zout nemen?
 
Volkswagen  Polo 2018  95 PK 
Kan je mij wat vertellen over het rijcomfort polo6s? Ik heb namelijk dezelfde uitvoering besteld met 18 inch Brescia, alleen dan in Limestone grey.
Ik hoor van meerdere mensen dat het rijcomfort er erg op achteruit gaat en dat ik daar last van ga krijgen. Moet ik hen geloven of moet ik het allemaal met een koreltje zout nemen?

Een ieder ervaart het anders. Ikzelf hou wel van een wat steviger afgestelde auto. Mijn A3cabrio staat op 20 inch met een schroefset. De een vind het te stug en voor een ander mag het nog stugger. Je moet zelf aanvoelen wat je prettig vind en wat jij comfortabel vind.

Tis ook maar wat je in een auto zoek. Wil je lekker sportief of comfortabel. Kies je het laatste dan ben je beter af met een velg met een wat dikkere band zodat het wat comfortabeler aanvoelt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!