VW polo 6R upgraden?

Bij mijn auto is t er allemaal op vooruit gegaan. Ik kan nu fatsoenlijk drempels nemen zonder dat de auto helemaal in veert en mn bumper vernaggelt, de wegligging is met 100% verbeterd en zelfs het comfort is er beter op geworden (ontspannender rijden omdat de auto veel beter op de weg ligt!)
Jij hebt dan een schroefset? Is dat dan ipv schokdempers met vering?
Is dit beter tav drempels m.n die hoge drempels in parkeergarages?
Soms veert de achtervering ver in bij die steile drempels.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
nou, zojuist bekleding voor mijn zelf gecreëerde dubbele bagagebodem binnen gekregen alsmede de nieuwe armsteun. Heb de dubbele laag bekleedt met stof en de armsteun geplaatst. Vooral de armsteun is van topkwaliteit, had namelijk niet verwacht dat AliExpress goede toeleverancier heeft. Zelfde als oem kwaliteit.
 

Bijlagen

  • 20200115_203127.jpg
    20200115_203127.jpg
    962.6 KB · Weergaven: 107
  • 20200115_203604.jpg
    20200115_203604.jpg
    954.9 KB · Weergaven: 104
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
Auto zojuist gebracht naar een universele garage. Auto staat nu op de brug en de nieuwe Bilstein B6 schokdempers worden erop gemonteerd. Een van de bulgaarse "hulpslaven" beweerde dat de dempers er niet op passen en dat hij al "tig aantal keer soortgelijke vervangingen had uitgevoerd" op polo 6Rtjes. Uiteindelijk moest de eigenaar toch er bij komen om de beste meneer te overtuigen dat het past lol.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Auto zojuist gebracht naar een universele garage. Auto staat nu op de brug en de nieuwe Bilstein B6 schokdempers worden erop gemonteerd. Een van de bulgaarse "hulpslaven" beweerde dat de dempers er niet op passen en dat hij al "tig aantal keer soortgelijke vervangingen had uitgevoerd" op polo 6Rtjes. Uiteindelijk moest de eigenaar toch er bij komen om de beste meneer te overtuigen dat het past lol.

Aaah een echte garage met kwaliteit dus...
 
  • Leuk
Waarderingen: VM407 en Jay511
2 deurs easyline dus, ik begin nu wel te twijfelen of ik er wel in geinvesteerd zou hebben
Trendline.

En zo'n hele grote verschillen tussen de trendline en highline zijn er nou ook weer niet (op paar kleine insignificante (in mijn optiek) dingen na dan) als je rekening houdt met het feit dat ik al reeds navi, oem armsteun en leren stuur erin had gezet. Wat betreft 3 deurs tja.... Ik gebruik de achterkant toch nooit, dus er js ook geen noodzaak voor een 5-deurs.

Maar ben het er mee eens dat de auto heel zielig er uit ziet met deze wielen/velgen. Een nieuwe setje 17inch lichtmetalen velgen zou de "look" van de auto gigantisch verbeteren. Maar totdat het zover is, wil ik eerst mn huidige setje met banden opmaken.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Dat is een easyline geen trendline meen ik

1) Spiegelkappen niet in carrosserie kleur
2) Handvatten idem
3) Geen 2/3 1/3e inklapbare achterbank
4) Geen centrale deurvergrendeling
5) Geen elektrisch bedienbare buitenspiegels
6) Geen airco
7) Hardplastic dashboard

Best wat verschillen nog tussen een highline en een easyline
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Dat is een easyline geen trendline meen ik

1) Spiegelkappen niet in carrosserie kleur
2) Handvatten idem
3) Geen 2/3 1/3e inklapbare achterbank
4) Geen centrale deurvergrendeling
5) Geen elektrisch bedienbare buitenspiegels
6) Geen airco
7) Hardplastic dashboard

Best wat verschillen nog tussen een highline en een easyline
Lol ga je mij uitleggen dat ik een easyline heb?

Mijn deuren zijn centraal te vegrendelen en op dezelfde plek (ietjes boven de vergrendelknop) kan ik de spiegels bijstellen en ook de spiegels op "verwaarmbaar" instellen. Tevens heb ik hill assistant.

Wat betreft de andere opties klopt het wel ja. Maar neemt niet weg dat dit een trendline is (als ik rdw mn kenteken zoek, komt dr ook trendline uit).

Zie foto's in mijn andere topic over de scheur in mn oude motorblok. Daar kan je op de foto's zien dat ik centrale deurvergrendeling heb en instelbare spiegels (dus trendline).
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Lol ga je mij uitleggen dat ik een easyline heb?

Mijn deuren zijn centraal te vegrendelen en op dezelfde plek (ietjes boven de vergrendelknop) kan ik de spiegels bijstellen en ook de spiegels op "verwaarmbaar" instellen. Tevens heb ik hill assistant.

Wat betreft de andere opties klopt het wel ja. Dit is dus geen easyline maar een trendline.

Je hebt een easyline mien jong geen trendline (niet dat trendline spectaculair is)
met centrale deurvergrendeling bedoel ik met afstandsbediening die nu niet aanwezig is
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!