VW polo 6R upgraden?

Volgens mij heeft Uranograu de knoop doorgehakt. Maar als het goed is heb je bij je reservewiel een productie sticker staan.
hier staat meestal de type line ook op :)
Dan kan je het 100% bevestigen.

B4DC3753-C535-4E94-B642-1BA3FF761A6B.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
Volgens mij heeft Uranograu de knoop doorgehakt. Maar als het goed is heb je bij je reservewiel een productie sticker staan.
hier staat meestal de type line ook op :)
Dan kan je het 100% bevestigen.

B4DC3753-C535-4E94-B642-1BA3FF761A6B.jpeg
Klopt maar er zijn uitzonderingen, hier worden de Duitse types genoemd, maar niet de door Pon verzonnen modelllen. Bijv. bij de Polo 6C Bluemotion 1.0TSI) uitvoering staat vaak Trendline op de sticker omdat Pon die uitvoeringen zelf bij de fabriek samenstelt. Zelfde geldt bij Editions bijvoorbeeld, daar staat vaak gewoon Comfortline op de sticker.
 
Nou, na lang wachten heb het een en ander aangepast.

1) nieuwe stuur (zie foto)
2) Dubbele bodemlaag gemaakt en bekleed (zie foto)
3) In kleur gespoten handvaten gekocht en gemonteerd (zie foto)
4) Highline bumper grill en motorgrill (zie foto)
5) Armsteun oem kwaliteit (zie foto)
6) RVS pedalen (zie foto)
7) carbon look op stuur gezet.

hoop nog de ramen zsm te blinderen, cruise control en camera inbouw (cheap variant van alibaba).

Al met al oogt alles nu veel beter uit.

En vandaag officieel de 100.000 km grens bereikt (met een motor dat pas 1500 km gereden heeft :) )
 

Bijlagen

  • 20200125_160250.jpg
    20200125_160250.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 91
  • 20200125_164102.jpg
    20200125_164102.jpg
    872.1 KB · Weergaven: 98
  • 20200125_164048.jpg
    20200125_164048.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 111
  • 20200125_164109.jpg
    20200125_164109.jpg
    951.4 KB · Weergaven: 116
  • 20200125_165036.jpg
    20200125_165036.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 115
  • 20200125_163927.jpg
    20200125_163927.jpg
    956.2 KB · Weergaven: 95
  • 20200115_203127.jpg
    20200115_203127.jpg
    394 KB · Weergaven: 90
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Nou, na lang wachten heb het een en ander aangepast.

1) nieuwe stuur (zie foto)
2) Dubbele bodemlaag gemaakt en bekleed (zie foto)
3) In kleur gespoten handvaten gekocht en gemonteerd (zie foto)
4) Highline bumper grill en motorgrill (zie foto)
5) Armsteun oem kwaliteit (zie foto)
6) RVS pedalen (zie foto)
7) carbon look op stuur gezet.

hoop nog de ramen zsm te blinderen, cruise control en camera inbouw (cheap variant van alibaba).

Al met al oogt alles nu veel beter uit.

En vandaag officieel de 100.000 km grens bereikt (met een motor dat pas 1500 km gereden heeft :) )
Misschien een vreemde vraag maar welke vloeistoffen heb je in de kofferbak liggen
 
Volkswagen  Golf  1.4 tsi act 140pk 
Ik zie koelvloeistof een heule hoop ruitenwisservloeistof en olie :) altijd handig dit bij je te hebben!
Precies dat dacht ik # van andere kun je leren
Maar koelvloeistof is da nie overbodig? Of hebben jullie deze wel eens bij moeten vullen weet niet hoe dat zit met een polo heb deze pas aantal maanden
 
Volkswagen  Golf  1.4 tsi act 140pk 
Precies dat dacht ik # van andere kun je leren
Maar koelvloeistof is da nie overbodig? Of hebben jullie deze wel eens bij moeten vullen weet niet hoe dat zit met een polo heb deze pas aantal maanden
@SY96 en koelvloeistof hebben een moeizame relatie samen. Van de therapeut moest hij één worden met koelvloeistof en daarom transporteert hij het ook met de liters.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: EnigmaNL en SY96
Misschien een vreemde vraag maar welke vloeistoffen heb je in de kofferbak liggen
om toch even serieus antwoord te geven op deze vraag.
beetje afhankelijk van welk systeem je motor heeft heb je over het algemeen alleen maar olie en ruitenvloeistof in de wagen liggen.....

als je motor een beetje zweet zoals dat zo netjes gezegd word kun je koelvloeistof nodig hebben....

zelf heb ik geen enkele vloeistof in de wagen liggen want heb een gesloten koelsysteem en een gesloten olie systeem en dit zweet ook niet....
en de ruitenvloeistof zo vaak heb ik dat niet nodig
 
Volkswagen  Polo  1.3 
Misschien een vreemde vraag maar welke vloeistoffen heb je in de kofferbak liggen
LOL die roze flessen stammen nog uit de tijd dat mijn oude 1.2 tsi motor koelvloeistof lekte a.g.v. een scheur in het blok.

Om de week ging de koelvloeistofcompartiment van MAX naar MIN, dus had ter voorkoming van een volledige drooglegging 6 flessen g12+ koelvloeistof gekocht van de action. Nu ik een nieuwe motorblok heb, is het eigenlijk niet meer nodig. Zie mijn andere topic over de motorprobleem.

De grijze/groene flesjes is motorolie en de grote jerrycan-achtige ding is ruitenvloeistof.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Ik heb alles van begin tot eind doorgenomen, mooi vooruit gang! Tipje: Neem is een kijkje naar een RCD 330 plus, ben er zelf zeeer tevreden over.

+ zag dat er nog geen linkje was geplaatst voor automatten. Winparts.nl even op kenteken zoeken en dan volgt het vanzelf

En hoe wil je de auto gebruiken? Sportief of zuinig?

Als je voorzuinigheid gaat, raad ik je 6c orginele lichtmetalen bluemotion velgen aan, bluemotion grill, bluemotion achter spoiler etc

En om opties in je auto te ontgrendelen denk aan autolock/autounlock, emergencybreak bochtrij verlichting etc zoek eens op marktplaats in je omgeving vast wel iemand die rond de 25-30€ dit aanbiedt.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Ik heb alles van begin tot eind doorgenomen, mooi vooruit gang! Tipje: Neem is een kijkje naar een RCD 330 plus, ben er zelf zeeer tevreden over.

+ zag dat er nog geen linkje was geplaatst voor automatten. Winparts.nl even op kenteken zoeken en dan volgt het vanzelf

En hoe wil je de auto gebruiken? Sportief of zuinig?

Als je voorzuinigheid gaat, raad ik je 6c orginele lichtmetalen bluemotion velgen aan, bluemotion grill, bluemotion achter spoiler etc

En om opties in je auto te ontgrendelen denk aan autolock/autounlock, emergencybreak bochtrij verlichting etc zoek eens op marktplaats in je omgeving vast wel iemand die rond de 25-30€ dit aanbiedt.
Waarom de rcd330 en niet een rns?
 
Volkswagen polo  6r  1.2tdi 
Ik heb alles van begin tot eind doorgenomen, mooi vooruit gang! Tipje: Neem is een kijkje naar een RCD 330 plus, ben er zelf zeeer tevreden over.

+ zag dat er nog geen linkje was geplaatst voor automatten. Winparts.nl even op kenteken zoeken en dan volgt het vanzelf

En hoe wil je de auto gebruiken? Sportief of zuinig?

Als je voorzuinigheid gaat, raad ik je 6c orginele lichtmetalen bluemotion velgen aan, bluemotion grill, bluemotion achter spoiler etc

En om opties in je auto te ontgrendelen denk aan autolock/autounlock, emergencybreak bochtrij verlichting etc zoek eens op marktplaats in je omgeving vast wel iemand die rond de 25-30€ dit aanbiedt.
RCD plus kan niet op 6r toch??
 
Volkswagen  Polo  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!