VW Polo 6R - kawazxr

Blije Polo rijder
Vorige week vond een vrachtwagenband mijn achterspatbord wel heel erg lief pffff
Zelfs de vrachtwagen achterna moeten rijden, hij hadden niks gemerkt.
Is inderdaad erg druk bij de schadeherstel bedrijven kan ook pas eind van de maand
bij mijn VW-Dealer terecht, kan er heel slecht tegen als er wat aan de auto is dus
geen wasdag vandaag en maar in de garage laten staan :(

20170428_115202.jpg
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
Afgelopen donderdag gezellig bij @capszz geweest om de polo een keer goed onder handen te laten nemen, hij staat er nu weer tip top bij zeg wauw beter als nieuw de kleur/glans springt er nu echt vanaf. Ben zelf een hobby detailer dus had hem redelijk bijgehouden maar deze glans had ik echt niet verwacht helemaal happy, hij gaat nog een flinke stap verder met het juiste materiaal en producten. Is ook niet gauw tevreden en probeert toch het laatste haast onzichtbare krasje weg te krijgen, hierdoor is zelfs met zijn felle LED-schijnwerper niets te vinden en is de lak zo glad als zwart natuurijs. Maar genoeg gezegd en hieronder de foto's van het dikke resultaat bling bling.

20180823_160034.jpg 20180823_160542.jpg 20180823_160552.jpg
 
Volvo  -  - 
Afgelopen donderdag gezellig bij @capszz geweest om de polo een keer goed onder handen te laten nemen, hij staat er nu weer tip top bij zeg wauw beter als nieuw de kleur/glans springt er nu echt vanaf. Ben zelf een hobby detailer dus had hem redelijk bijgehouden maar deze glans had ik echt niet verwacht helemaal happy, hij gaat nog een flinke stap verder met het juiste materiaal en producten. Is ook niet gauw tevreden en probeert toch het laatste haast onzichtbare krasje weg te krijgen, hierdoor is zelfs met zijn felle LED-schijnwerper niets te vinden en is de lak zo glad als zwart natuurijs. Maar genoeg gezegd en hieronder de foto's van het dikke resultaat bling bling.

20180823_160034.jpg 20180823_160542.jpg 20180823_160552.jpg
Ik ben namelijk ook op zoek naar zo een denver velg, wat is de maat van deze velg, en bandenmaat?, ik heb namelijk de zelfde auto. En heb je de auto moeten verhogen voor dit?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!