VW Polo 6R - kawazxr

Blije Polo rijder
Afgelopen donderdag gezellig bij @capszz geweest om de polo een keer goed onder handen te laten nemen, hij staat er nu weer tip top bij zeg wauw beter als nieuw de kleur/glans springt er nu echt vanaf. Ben zelf een hobby detailer dus had hem redelijk bijgehouden maar deze glans had ik echt niet verwacht helemaal happy, hij gaat nog een flinke stap verder met het juiste materiaal en producten. Is ook niet gauw tevreden en probeert toch het laatste haast onzichtbare krasje weg te krijgen, hierdoor is zelfs met zijn felle LED-schijnwerper niets te vinden en is de lak zo glad als zwart natuurijs. Maar genoeg gezegd en hieronder de foto's van het dikke resultaat bling bling.

20180823_160034.jpg 20180823_160542.jpg 20180823_160552.jpg


hij is weer perfect :hearteyecat:
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Heb helaas de Polo verkocht na de derde inbraak heb ik het wel gehad pffff.
Nu weer de Koplampen, Grill, Ruit ingeslagen, Dashcam, Automatten en het Wasgeld weg.
Dus het was weer een flinke bende, na het herstel besloten om hem weg te doen en heel
wat anders terug te kopen, het is uiteindelijk een Mokka geworden een echte ouwe lullen
bak lekker hoog en hopelijk wat minder gevoelig voor inbraak.

Moet zeggen de Mokka rijdt echt lekker en is een lekkere ruime wagen natuurlijk niet echt te
vergelijken met de Polo maar het is voor mij een goede vervanger na de ellende.
 
Laatst bewerkt:
Volvo  -  - 
Zonde! Je had echt een mooie polo man.
Snap je argument om over te stappen ook wel weer als het je meermaals is overkomen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Erg jammer zeg dat het zo moet..... wel alles verzekerd?! Had je dan ook bi xenon of led koplampen zeker? Mag ik vragen welke omgeving je woont dan? Uiteraard ook benieuwd naar foto’s van de mokka!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ja inderdaad echt zuur maar je kan er helaas niets tegen doen alleen goed verzekeren.

Het was iedere ochtend weer spannend om bij de Polo te komen of alles er nog op en aan zit/zat.
Dan wordt het toch een dingetje in je achterhoofd zeker als je zelf altijd zuinig op je spullen bent.
 
Volvo  -  - 
Ja inderdaad echt zuur maar je kan er helaas niets tegen doen alleen goed verzekeren.

Het was iedere ochtend weer spannend om bij de Polo te komen of alles er nog op en aan zit/zat.
Dan wordt het toch een dingetje in je achterhoofd zeker als je zelf altijd zuinig op je spullen bent.


Zwaar triest dat je door deze ellende je Polo gaat verkopen. Echt ziek. In
wat voor wereld leven we dat criminelen gaan bepalen in wat voor auto
we gaan rijden... Veel plezier met je Opel Mokka. Ik begrijp je helemaal.
 
Ja klopt dat is inderdaad heel raar, eerst had ik ook van ik laat me niet door een stelletje
tuig op me kop zitten en bepalen in wat voor auto ik rij maar het plezier is dan toch wel weg jammer genoeg.

De verzekering betaald wel alles maar alle heisa er omheen en de Politie doet echt verder niets hier in het
Rijnmond-Gebied, had eigenlijk het antwoord dat mijn zaak al gesloten was eerder binnen dan dat ik bezig ben
geweest met het doen van de digitale aangifte pfffff.

Maar ja kwaad worden helpt verder niet en heb je alleen jezelf maar mee.

Bedankt voor de berichten
 
Volvo  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!