topic over het hoofd gezien ?? ..
Maar goed ik heb er eentje voor je, ik kan niet in zeggen waar je op uit komt.
Het zou mooi zijn tussen de 130/ 140 pk uit te komen, dan moet de motor in goede conditie zijn.
Beter eerst een Detox kuurtje voor het oplossen van vervuiling motorblok, kleppen en zeker de nozzles door onregelmatige flow
en dan op de vermogens testbank en kijken waar je op uit komt ..
Ik ben erg benieuwd met een andere turbo het is geen extreme turbo upgrade maar wat kan het blok aan wat je al zegt eddy..
Met een aantal aanpassingen/ wijzigingen 1.6 Tdi loopt het verder goed, en toch moet ik elk jaar middelen gebruiken om de motor in conditie te houden om vervuiling tegen te gaan.
Als het toch over arl 1.9 Tdi hebben is dit mijn favoriete motorblok ik was er mee bezig met het opbouwen maar heb er even geen zin meer in waarom deze zware t4 bus en gaat eruit voor een lichtere voertuig voorbeeld caddy pickup of zo maar heb er geen haast mee.
Met deze ARL-motor upgrade zou je op 320pk moeten komen turbo druk op 2.4bar
De turbo komt uit een auto 3.0 Tdi en is gelast op een andere uitlaat spruitstuk, deze heeft een grotere 65 mm compressor wiel.
Het is zeker een leuke hobby, het kost een beetje maar je heb ook veel plezier ervan.
Voor onderdelen moet je een beetje mazzel hebben, iemand die stopt met een project of zo..
Op zich is het wel zelf te doen.