V
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bedankt voor de informatie! Ik denk dat ik een nieuw logo ga kopen en dan ga spuiten zoals HJV zei. Ik hou graag de originele spullen apart moest ik de auto ooit verkopenwaar kan je die witte folie halen? werkt dit ook met het embleem van de 9n3?
Helaas heb ik geen folie meer over..Misschien heeft HJV nog een stukje folie over? Maar..........ik begrijp het niet meer helemaal. Wat voor kleur heeft je auto nou? Blauw zoals op de bovenste foto of wit? :?
een witte auto. ik zag de blauwe staan op google met het zwarte teken maar met blauwe achtergrond.Misschien heeft HJV nog een stukje folie over? Maar..........ik begrijp het niet meer helemaal. Wat voor kleur heeft je auto nou? Blauw zoals op de bovenste foto of wit? :?
ziet er inderdaad niet duur uit alleen spijtig dat de verzendkosten hoger zijn dan het product zelfHelaas heb ik geen folie meer over..
Ik heb het op deze website besteld; Universeel en zelfklevende wrap folie - Groothandel - Wrapfolie.nl
Ze hebben heel veel kleuren, goed spul en niet duur!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.