VW kofferklep logo

Hallo,
Ik zag dit logo op google nu heb ik al lang zitten zoeken maar ik vind het niet. ik zou graag dit logo in het zwart (gloss) waar je door kan kijken (de kleur van de auto zoals op de foto.)
Weet iemand waar ik die kan halen? :)
29102006327100186resizejh6.jpg


Alvast bedankt! :)
 
Er zijn inderdaad inzet stukjes te krijgen, maar vaak niet in de juiste kleur.
Je kan je achterlogo eraf halen en vervolgens het chrome logo loshalen van de zwarte ondergrond. De chrome logo kan je mat of glanzend zwart spuiten.
De zwarte achtergrond kan je in de juiste kleur spuiten of beplakken met folie in de juiste kleur (zoals ik heb gedaan).
Dan is dit het resultaat;
 

Bijlagen

  • 6434.jpg
    6434.jpg
    95.7 KB · Weergaven: 59
Wat HJV zegt, gewoon zelf doen. Het chrome logo er af halen en eventueel in de juiste kleur spuiten. De achtergrond kun je met folie beplakken of spuiten in de juiste kleur. Die inzet stukjes zijn eventueel wel te vinden alleen niet in jouw gewenste kleur. Je vindt ze op Ebay.de => Auto-Tuning & Styling => zoeken op VW Polo Emblem.
 
bedankt voor de informatie! Ik denk dat ik een nieuw logo ga kopen en dan ga spuiten zoals HJV zei. Ik hou graag de originele spullen apart moest ik de auto ooit verkopen :) waar kan je die witte folie halen? werkt dit ook met het embleem van de 9n3?
 
bedankt voor de informatie! Ik denk dat ik een nieuw logo ga kopen en dan ga spuiten zoals HJV zei. Ik hou graag de originele spullen apart moest ik de auto ooit verkopen :) waar kan je die witte folie halen? werkt dit ook met het embleem van de 9n3?

Misschien heeft HJV nog een stukje folie over? Maar..........ik begrijp het niet meer helemaal. Wat voor kleur heeft je auto nou? Blauw zoals op de bovenste foto of wit? :?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!