Vraag over ruitenwisssers / aanbevelingen

Goedendag mede polo eigenaars,

Ik heb een volkswagen polo AW1 uit 2018 (1.0 tsi). Mijn ruitenwissers maken een irritant geluid en zijn waarschijnlijk aan vervanging toe. Op internet zie ik een hoop ruitenwisssers (conventioneel vs flatblade).

Heeft iemand een aanbeveling (goede prijs kwaliteit verhouding) voor ruitenwissers voor de voorruit?

Hartelijk dank!
 
Volkswagen  AW 2018  1.0 TSI 
Ik neem ook altijd Bosch Aero, al heel veel jaren en zijn de beste.
Tip: Maar de voorruit eens goed schoon met een ontvetter, scheelt al heel veel geklapper!
In veel autoshampoos zitten was en waxen welke op een ruit behoorlijk irritant kunnen uitpakken zoals witte wazen en geklapper.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik gebruik deze. Ook al een hele tijd tevreden over.
 

Bijlagen

  • IMG_1327.jpeg
    IMG_1327.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 25
  • IMG_1328.jpeg
    IMG_1328.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 25
  • IMG_1329.jpeg
    IMG_1329.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 25
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Valeo ruitenwissers verkopen ze tegenwoordig bij de action.
Echt top wissers, voor een top prijs, die een goede levensduur kennen.
Veel beter dan de dealer wissers.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
De T-roc van mijn schoonfamilie kwam ook met Valeo wissers. Sorry maar wat een beun spul is dat.
Vegen, lawaai, stuiteren op de ruit en dat met regen.

Toen heb ik ze een setje Bosch Aerotwins cadeau gegeven, maar wat een wereld van verschil was dat.
Alle bovengenoemde punten waren in 1x opgelost.

Wat ook wel grappig is, een collega rijdt met universele Action ruitenwissers die het klaarblijkelijk ook erg goed doen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!