Voorstellen en mijn Polo - Koen Verhoeff

Goededag,

Ik ben Koen, 19 jaar en sinds een half jaar geleden eigenaar geworden van een Polo 6N2
(60pk) uit 2000.
Echt trots op, rijdt goed en ziet er mooi uit naar mijn mening.
Mooi blauw met 5 deuren, zoals ik m zou willen.
Vindt het leuk om aan me auto te sleutelen en te knutselen. Vooral interieur werk vindt ik heerlijk om te doen, met deze auto ben ik nog wel eventjes zoet hehe.
 

Bijlagen

  • IMG_20180323_144307.jpg
    IMG_20180323_144307.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 38
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 60pk 
Welkom Koen.

Wat voor plannen heb je met de polo?

Plannen zijn om aantal krasjes en diepe krassen weg te laten werken, koppelingskabel moet vervangen worden. Het is ooit een schadeauto geweest dus de motorkap en de voorbumper waren van rood naar blauw gespoten. De rest is in de originele blauwe kleur. De voorbumper hangt een beetje scheef dus daar moet ik ook nog maar eventjes naar gaan kijken.
 
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 60pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Welkom koen. Lijkt me een mooie wagen. Alleen nog een paartikel fofo.'s van de voor en binnenkant. Ga je nog leuke dingen doen met je wagen?

Plannen zijn om aantal krasjes en diepe krassen weg te laten werken, koppelingskabel moet vervangen worden. Het is ooit een schadeauto geweest dus de motorkap en de voorbumper waren van rood naar blauw gespoten. De rest is in de originele blauwe kleur. De voorbumper hangt een beetje scheef dus daar moet ik ook nog maar eventjes naar gaan kijken.

Meer foto's komen nog als ik alles mooi schoon gemaakt heb weer hehe.
 
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 60pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!