Voorstellen en mijn Polo - Koen Verhoeff

32
8
20
Goededag,

Ik ben Koen, 19 jaar en sinds een half jaar geleden eigenaar geworden van een Polo 6N2
(60pk) uit 2000.
Echt trots op, rijdt goed en ziet er mooi uit naar mijn mening.
Mooi blauw met 5 deuren, zoals ik m zou willen.
Vindt het leuk om aan me auto te sleutelen en te knutselen. Vooral interieur werk vindt ik heerlijk om te doen, met deze auto ben ik nog wel eventjes zoet hehe.

Bijlagen

Franklin Polo6R

Premium member
1.919
113
42
zaporizja
Welkom koen. Lijkt me een mooie wagen. Alleen nog een paartikel fofo.'s van de voor en binnenkant. Ga je nog leuke dingen doen met je wagen?

Sal

Premium member
403
43
Welkom op dit forum en veel plezier van je Polo.

32
8
20
Welkom Koen.

Wat voor plannen heb je met de polo?
Plannen zijn om aantal krasjes en diepe krassen weg te laten werken, koppelingskabel moet vervangen worden. Het is ooit een schadeauto geweest dus de motorkap en de voorbumper waren van rood naar blauw gespoten. De rest is in de originele blauwe kleur. De voorbumper hangt een beetje scheef dus daar moet ik ook nog maar eventjes naar gaan kijken.

• Like
Waarderingen: Robin-1991
32
8
20
Welkom koen. Lijkt me een mooie wagen. Alleen nog een paartikel fofo.'s van de voor en binnenkant. Ga je nog leuke dingen doen met je wagen?
Plannen zijn om aantal krasjes en diepe krassen weg te laten werken, koppelingskabel moet vervangen worden. Het is ooit een schadeauto geweest dus de motorkap en de voorbumper waren van rood naar blauw gespoten. De rest is in de originele blauwe kleur. De voorbumper hangt een beetje scheef dus daar moet ik ook nog maar eventjes naar gaan kijken.

Meer foto's komen nog als ik alles mooi schoon gemaakt heb weer hehe.

• Like
Waarderingen: Franklin Polo6R

capszz

Moderator
Sponsor
1.831
113
Welkom Koen ! Leuke kleur.