Voorstellen bas looij's polo gti

Hallo ik ben Bas looij en ik kom uit zijderveld. Ik ben sinds vorig jaar in het bezit van een witte polo 6r gti met 120000 kilometer op de teller.
Ik heb zelf nog geen grote dingen veranderd. Momenteel heb ik de vw emblemen zwart gedipt en nog wat kleine dingen die ik via ali express heb aangeschaft

Wat er nog op mijn lijstje staat:
Een schroefset van ap (of iets anders)
Dak en spiegels wrappen
U koplampen
Dashboard in alcantara trekken
Middedemper vervangen
En er zullen nog wel wat kleinere dingen zijn.

Verder begin ik steeds meer schik te krijgen in het detailen van mijn auto dus eigenlijk ben ik er altijd wel mee bezig. Ik hoop nog wel het een en ander te leren hier op het forum want ben er nog geen ster in.

Groet Bas looij

PS weet er iemand een goed bedrijf om velgen te reparen tegen een schappelijke prijs want de vorige eigenaar is aardig tekeer gegaan langs stoepranden. Het liefst in de regio Utrecht
 

Bijlagen

  • 20170522_214339.jpg
    20170522_214339.jpg
    5.7 MB · Weergaven: 110
  • 20171030_171520.jpg
    20171030_171520.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 115
  • 20170919_202821.jpg
    20170919_202821.jpg
    5.3 MB · Weergaven: 101
volkswagen  polo  1.4 tsi gti 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
Welkom! Die velgen zijn volgens mij goed te CNC'en, dat is dacht ik redelijk goedkoop.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Hallo ik ben Bas looij en ik kom uit zijderveld. Ik ben sinds vorig jaar in het bezit van een witte polo 6r gti met 120000 kilometer op de teller.
Ik heb zelf nog geen grote dingen veranderd. Momenteel heb ik de vw emblemen zwart gedipt en nog wat kleine dingen die ik via ali express heb aangeschaft

Wat er nog op mijn lijstje staat:
Een schroefset van ap (of iets anders)
Dak en spiegels wrappen
U koplampen
Dashboard in alcantara trekken
Middedemper vervangen
En er zullen nog wel wat kleinere dingen zijn.

Verder begin ik steeds meer schik te krijgen in het detailen van mijn auto dus eigenlijk ben ik er altijd wel mee bezig. Ik hoop nog wel het een en ander te leren hier op het forum want ben er nog geen ster in.

Groet Bas looij

PS weet er iemand een goed bedrijf om velgen te reparen tegen een schappelijke prijs want de vorige eigenaar is aardig tekeer gegaan langs stoepranden. Het liefst in de regio Utrecht

welkom, en ik adviseer je : https://www.velgenexpert.nl/

Ik heb laatst een wiel krom gereden, deze beste man heeft het tip top gemaakt.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Wheeltrim in Nijkerk heeft een goede naam. Detroits zijn niet de makkelijkste velgen om te herstellen. De blanke lak is niet door iedereen weer goed aan te brengen.

Hou je de 1.4 wel goed in de gaten? Heeft hij al zijn terugroepacties gehad? Ga anders even langs bij de dealer en vraag of zij de historie van de auto na kunnen kijken. Hij is geïmporteerd, maar dan hebben ze misschien de historie vanaf 2016. Niets tegen import overigens, die van ons komt uit Dld, vlak tegen de Tsjechische grens aan.
 
Bedankt voor de reacties

De olie enzo hou ik wel goed in de gaten maar of die zijn terugroepacties gehad heeft weet ik niet. Misschien een keer wijs om naar de dealer te gaan. Ik weet dat het een ex leaseauto is geweest dus die zijn over het algemeen wel goed onderhouden dacht ik.

Binnenkort zal ik is contact opnemen met bijde velgenreperateurs en wat dan eventueel de kosten zouden zijn.

mooie gti, maar je Xenon oem lampen verwsselen voor namaak U koplampen? zou ik niet doen persoonlijk

Ik weet dat het altijd minder is als de xenon die ik nu heb maar ik vind het wel hele gave lampen. Miss een keer in het echt bewonderen en dan beslissen wat ik doe.

Gr Bas
 
volkswagen  polo  1.4 tsi gti 
Bedankt voor de reacties

De olie enzo hou ik wel goed in de gaten maar of die zijn terugroepacties gehad heeft weet ik niet. Misschien een keer wijs om naar de dealer te gaan. Ik weet dat het een ex leaseauto is geweest dus die zijn over het algemeen wel goed onderhouden dacht ik.

Binnenkort zal ik is contact opnemen met bijde velgenreperateurs en wat dan eventueel de kosten zouden zijn.



Ik weet dat het altijd minder is als de xenon die ik nu heb maar ik vind het wel hele gave lampen. Miss een keer in het echt bewonderen en dan beslissen wat ik doe.

Gr Bas


Er staan een aantal foto's op het forum misschien dat je daar wat aan hebt.
en wat je zelf mooi vind moet je zeker doen!:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!