Voorstellen bas looij's polo gti

even langs de garage gaan is nooit slecht. Heb er zelf een nieuw blok in gehad rond de 80k kilometer. Voordat het blok kapot ging moest ik wel heel erg vaak olie bijvullen. dit ging zelfs zover dat er bijna elke 10K kilomter een litertje of anderhalf inging. Achteraf gezien had ik hier al door kunnen weten dat het blok op zn laatste loodjes aan het rijden was. Hou dit dus zeker in de gaten!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
even langs de garage gaan is nooit slecht. Heb er zelf een nieuw blok in gehad rond de 80k kilometer. Voordat het blok kapot ging moest ik wel heel erg vaak olie bijvullen. dit ging zelfs zover dat er bijna elke 10K kilomter een litertje of anderhalf inging. Achteraf gezien had ik hier al door kunnen weten dat het blok op zn laatste loodjes aan het rijden was. Hou dit dus zeker in de gaten!

Dat is een bekend probleem bij de 1.4 Tsi blokken, dat is ook de reden waarom ik toen de tijd voor een 1.2 tsi blok heb gekozen.

maar is het probleem nu wel verholpen met het nieuwe blok?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Dat is een bekend probleem bij de 1.4 Tsi blokken, dat is ook de reden waarom ik toen de tijd voor een 1.2 tsi blok heb gekozen.

maar is het probleem nu wel verholpen met het nieuwe blok?
ja, is een gereviseerd blok ingezet. de teller staat op dit moment op 35K kilometers dus is nog weinig van te zeggen. ik let er wel goed op sindsdien dat de olietemperatuur minimaal 90 graden is voor ik mijn zware voet gebruik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
ja, is een gereviseerd blok ingezet. de teller staat op dit moment op 35K kilometers dus is nog weinig van te zeggen. ik let er wel goed op sindsdien dat de olietemperatuur minimaal 90 graden is voor ik mijn zware voet gebruik.

Ik rij mijn moter en olie ook altijd eerst warm als ik hem een keer op zijn staart wil trappen. Verder heb ik nu ongeveer 25k gereden en nog geen liter olie bij hoeven vullen
 
volkswagen  polo  1.4 tsi gti 
Zojuist heb ik een milltek non resonated uitlaat aangeschaft. Deze hoop zo snel mogelijk te kunnen monteren alleen zijn de schroeven van de klemmen verroest. Heeft iemand enig idee waar ik deze klemmen los kan kopen?
 
volkswagen  polo  1.4 tsi gti 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!