Voorstellen: AlexxvD's 6R 1.2TSI

Iemand toevallig nog een GTI/GTD grill te koop voor de 6R? Ben nog steeds op zoek. Wil t liefst zonder het GTI en/of GTD logotje erin zodat je niet dat bevestigingspuntje ziet zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Toch ff een kleine update! Via een mede forummer een highline ondergril inclusief mistlamp covers kunnen verkrijgen. Deze gaan dit weekend binnenkomen als de post netjes mee werkt. Uiteraard komt er dan even een fototje. Verder wil ik dan nog een gti of een gtd grill gaan plaatsen.

Vraagje nog, iemand ervaring met de radio's van AudioVolt.nl? Zijn deze makkelijk te plaatsen of is dat een berg gepruts?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Zoals beloofd! Foto van de ondergrill met lampcovers. Morgen schijnt t redelijk weer te zijn, dus dan gelijk maar even aan de slag om erin te planten!

ca1a9309f4215cd81ec6625a6a4fe2ae.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Vandaag op tijd uit de veren gegaan, aangezien het prima weer is!
f8e20f22187ffebf160bc798765e1827.jpg

Ben eens aan de slag gegaan om de ondergrill te plaatsen. De mistlamp covers waren er zo af maar de midden grill, zat toch wel erg goed vast. Uiteindelijk is t allemaal gelukt en t resultaat mag er toch zijn dacht ik zo!
95a32e4059213efd01e2823ef2b6114e.jpg

Ik ben erg blij met t resultaat, straks de auto maar weer eens een goeie wasbeurt geven!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Van de week was het rustig op mn werk, en een collega bleek heel makkelijk aan led verlichting in alle soorten en maten te kunnen komen. Dus wat doe je dan? Precies, je knalt ff de interieur verlichting om naar Led. Krijg nog een volledige set van hem, zodat de makeup lights en de kofferbak verlichting ook led zijn!

9425472a70bb7006e1bea21f865abc19.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Lang geduurd, en weinig veranderd eigelijk. Druk met werk, en verhuizen. Van het weekend komen de zomerwielen er weer onder en mag het setje (toch niet zo supermooie) winterstaal de schuur in. Nu wel weer op zoek naar wat updates (grill, sierstuk).

Zo staat de auto er nu bij:
474c92acaf7b362b5707bc35bf5c74a2.jpg


Tips zijn altijd welkom, en als er een forumlid is die een mooi sierstukje heeft liggen, hoor ik het graag!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
ik ben een beetje verward. Dimlicht is heel erg wit, stadslicht is normaal halogeen-geel en de mistlampen zijn extra geel.

Mijn persoonlijke smaak is om het wat uniformer te maken. Dan past het echt bij elkaar. Persoonlijke smaak...
Klopt haha, er zitten "xenon look" lampen in t dimlicht en mijn stadslichten zijn oranje. Dit wilde ik eigenlijk voor de looks hebben. Mistlampen zijn geel inderdaad.

Ik ben ook aan het kijken om misschien de Xenon units van de 6C erin te plaatsen, maar moet even goed uitzoeken wat hierbij komt kijken. Mistverlichting moet misschien led worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!