Voorstellen: AlexxvD's 6R 1.2TSI

AlexxvD

Actief lid
96
46
38
Bij deze wil ik mezelf en m'n auto ff voorstellen!

Ik ben alex, 24 jaar, werkzaam in de scheepsbouw/reparatie. Ik ben altijd al fan geweest van Volkswagen, toch als eerste auto een Audi 80 uit 1993 gekocht.

Ik ben nu sinds begin dit jaar de (trotse) eigenaar van deze polo! Hier wat foto's van toen tot nu:
Hoe ik hem mocht ontvangen:
image_zpsbcswjqvg.jpeg

image_zpshzjyxmyh.jpeg

Na een aantal weekjes zo te hebben rond gereden, vond ik t toch tijd voor wat aanpassingen!
Dus besloten om een H&R verensetje te monteren met een toch best leuk resultaat ondanks de winterbanden:
image_zpsopvx9zdg.jpeg

image_zpsj04ustzu.jpeg

image_zpsdripnz7z.jpeg

Inmiddels alweer een goeie 3 maanden in mijn bezit en ben er nog steeds ontzettend blij mee, de auto rijd super.
Ook heb ik al een set 17 inch Audi parabolen gekocht welke momenteel bij de poedercoater liggen om helemaal schadevrij en in een mooi kleurtje gemaakt te worden.
Nog een foto na een wasbeurtje van t weekend:
image_zpsctcxhrzk.jpeg

Heb buitenom de velgen, nog niet superveel plannen; wil de kofferklep logo's (polo en het tsi logo) nog verwijderen, mistlampen (misschien) geel en misschien alsnog een schroefset om hem helemaal netjes te verlagen met de wielen erbij
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan en Peter Huisman
Kleine update!
Gisteren even contact gehad met de poedercoater, hij vertelde mij dat ie begonnen was aan de velgen. Ben erg benieuwd naar t resultaat.
van de week ook ff een forumshirtje besteld met het 6R logo!
Morgen ga ik mijn kofferklep strak maken, logo's eraf (buitenom het VW logo natuurlijk) en mijn mistlampen geel maken, gooi uiteraard ff foto'tjes erop van het eindresultaat!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Zoals beloofd wat fototje's:

Kofferklep strak gezet:
image_zpsnos0plhp.jpeg

En de gele mistlampjes:
image_zpsdvzfofen.jpeg

Nu wacht ik met smart op mijn velgen.. Dit zal nog een weekje duren. Al met al word de wagen steeds meer naar mijn zin!
Komende week is de auto weg omdat er een of andere onverlaat tegen mn auto aan heeft gezeten en dat dit ff hersteld word.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Update! Vanmiddag mijn velgen wezen ophalen bij de poedercoater. Ben ontzettend blij met het resultaat. Klein voorproefje:
image_zpsnc4rbf2j.jpeg

Bandjes zijn ook afgeleverd van de week, morgen even om de velgen laten leggen dan dan komen ze van het weekend (als het mee zit) onder de auto, uiteraard gooi ik ff wat foto's online dan!

Ben gebeld door t schadebedrijf en die waren de laatste hand aan het leggen aan m'n auto en die zou ik dan in de loop van morgenochtend kunnen ophalen (eindelijk!).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock en 3errors
Eindelijk mijn velgen helemaal klaar, banden erom en gemonteerd vanmorgen!
image_zpsa8cem07s.jpeg

image_zpsa3wupbt8.jpeg

Moet zeggen dat ik heel blij ben met het resultaat! Aan de voorkant liggen de wielen mooi gelijk met de wielkasten, maar aan de achterkant mogen de wielen nog wel spoorverbreders hebben (millimeter of 15/20). Kwa hoogte mag ie zeker nog wat naar beneden, en dat gaat nog wel gebeuren. Ik ga eens even bekijken voor Airride of een goeie schroefset om hem echt mooi strak laag te zetten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan en heugt
Even een niet geraleteerde update.
Te horen gekregen dat vanwege de rustige tijden op de werf mijn contract niet verlengt gaat worden,
dus per 1 juni begin ik op Vliegbasis Woensdrecht in de F16 motoren. Ik heb hier enorm veel zin in, maar
eerst nog ff twee weken vakantie houden Big Grin!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Ziet er strak uit.
Maar nog wel even een paar luxe nummerplaten regelen hè, wat er nou op zit ziet er niet uit..........:mrgreen:
En nog even een tip als het toch over nummerplaten gaat, je moet je kenteken even onleesbaar maken bij de foto's die je plaatst. Een stukje veiligheid, je weet maar nooit wie hier allemaal meelezen op het forum en Polo's worden nogal eens gestolen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: AlexxvD
Ziet er strak uit.
Maar nog wel even een paar luxe nummerplaten regelen hè, wat er nou op zit ziet er niet uit..........:mrgreen:
En nog even een tip als het toch over nummerplaten gaat, je moet je kenteken even onleesbaar maken bij de foto's die je plaatst. Een stukje veiligheid, je weet maar nooit wie hier allemaal meelezen op het forum en Polo's worden nogal eens gestolen. ;)
Bedankt! Ja luxe platen komen er binnenkort op! En zal t even onthouden haha!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Heb ondertussen stickers laten maken van het Forum logo, deze zitten nu op mn achterruiten.
Gisteren avond was er in 's Gravenpolder een VAG Nacht georganiseerd, ben daar even een kijkje wezen nemen.
Een goeie maat van me was er om auto's te fotograferen en heeft er een berg van mijn auto geschoten.
Kreeg deze alvast als een previewtje:
13221138_699055556863858_391944196311707880_o-edit_zpsgvstakks.jpg

Foto is veelbelovend, ben ontzettend benieuwd naar de rest.
In de planning zijn nog:
- Luxe kentekenplaten
- Ramen blinderen
- GTD Grill (zonder GTD Logo)
- Later nog Air of een schroefset.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Heb de foto's inmiddels gekregen van de fotograaf. Zijn toch wel dikke platen geworden Big Grin!
DSC_2642edit_zps6mo72us8.jpg

DSC_2644edit_zpswzb8rlyp.jpg

DSC_2894edit_zpsqfkj9yky.jpg

DSC_2921_zpsy0obniqr.jpg

Dinsdag nog even een dagje werken en dan lekker twee weken vakantie houden voor ik bij mijn nieuwe baas begin. Hopelijk komt er snel weer een leuke update,
ik ben in ieder geval bezig met een GTD grill en om mijn ramen te gaan laten blinderen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx en onlylyon
Ff rustig geweest, inmiddels zitten er luxe plateb op de auto. Gisterenmiddag de auto weggebracht voor een 90000km beurt. Dus vandaag scheur ik rond in een upje haha.

Verder ben ik aan het twijfelen over de gtd grill, weet niet of ik dit moet doen. Ook wil ik nog een net sierstuk hebben voor de uitlaat. Iemand een idee waar deze te krijgen zijn?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!