Volkswagen helix subwoofer

Dan is je dongle niet up-to-date, moet je ff de meest recente software erop zetten. Wellicht kan @joosspekloos je vertellen waar je dit kan downloaden en of dat uberhaupt mogelijk is.
dat zou me dan verbazen, zou dan toch verwachten dat die up-to-date zou zijn aangezien het een nieuwe is. kga ook es rondkijken.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
hoe groot is het bestandje op de sd kaart?
denk dat ik voor de rest alles wel goed geïnstalleerd heb, was eigenlijk bijna volledig plug&play.
enkel de power van de radiostekker overzetten naar stekkertje voor aan de kabelboom naar achter de power kabels die terug komen in de radio connector steken, en dan die bruine stekker met de speakers bekabeling.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
bij mij dongle zat een een apart stekkertje gelijk aan die aan de dongle kabel. waarvoor dient deze mss?
 

Bijlagen

  • tempImage9U7Wr4.png
    tempImage9U7Wr4.png
    10.4 MB · Weergaven: 19
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
heb et bestandje voor de dongle, één probleem, is een exe bestand (ik heb een MacBook), bij iemand met windows geprobeerd en dat ging blijkbaar ook niet. heel raar. wat nu?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Durf het niet te zeggen man, mijne heeft wel alle zenders. Je kan mijn sd kaartje wel lenen eventueel, wil hem wel terug daarna haha.
is het mogelijk de bestanden van je kaartje eventueel via het net te bezorgen?
heb ier juist nog met een programma geprobeerd maar kreeg melding dit niet te openen,(bestand kwam van ahw shop site Van de dongle)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
is het mogelijk de bestanden van je kaartje eventueel via het net te bezorgen?
heb ier juist nog met een programma geprobeerd maar kreeg melding dit niet te openen,(bestand kwam van ahw shop site Van de dongle)
Kijk eerst eens hoe de bestanden op je huidige SD kaartje eruit zien. Misschien is het gewoon oude bestand verwijderen, nieuwe erop kopieren.
 
Polo  6c  Verkocht 
Kijk eerst eens hoe de bestanden op je huidige SD kaartje eruit zien. Misschien is het gewoon oude bestand verwijderen, nieuwe erop kopieren.
volgens mij zijn dat gecomprimeerde bestanden,(zeg men Mac) maar als ik nergens aan nieuwe werkende bedanken geraak kan ik ze rook nie op kopieëren.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
is ondertussen gelukt op een andere pc. heb nu kanaal 14
maar om nu te zeggen wauw.. dat nu ook weer niet. je hoort idd wel een wat zuiverder klank en je speakers spelen luider, maar de bas dat ik van de sub verwachte is het echt niet, zelf niet op een hoger volume. denk dat de dub wat magertjes ingesteld staat.
als je voldoende betere bas wil achteraan, beter gewoon achterspeakers aftakken met high-lowpasfilter en versterkte en deftige subkast in de koffer. (maar dat mijn mening natuurlijk) :cool:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Het is ook niet dd bedoeling dat je de straat door trilt. Het is een toevoeging, om een rijker vollediger geluid te hebben. Dit is het.
door de straat trillen was nu ook nie de bedoeling, (haha leuke uitdrukking) had er gewoon dat ietsje meer van verwacht.
maar idd er zit wel een subtiel verschil in. zal dit weekend en komende weken nog wat kijken wat verschillende geluidsinstellingen geven in combo met fader.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!