Volkswagen helix subwoofer

Hey daar! Ik heb een volkswagen helix subwoofer welke ik eerst in mijn polo 6c heb gehad toen ik deze eruit heb gehaald wou een stekker niet helemaal meer mee werken en nu vermoed ik dus dat ik een stekker mis aangezien deze toen met een tang is los gemaakt... kan iemand mij vertellen of ik een stekker mis voor de geel zware kabeltjes.. ik zie verschillende plaatjes op google. En zoja als ik een stekker mis waar kan ik deze krijgen?
Zie fotos
 

Bijlagen

  • D16949CE-C952-4FBE-BDA6-D5F2D4CE2F96.jpeg
    D16949CE-C952-4FBE-BDA6-D5F2D4CE2F96.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 57
  • FD9218B6-3597-4FF5-AEB9-C30C4EF16593.jpeg
    FD9218B6-3597-4FF5-AEB9-C30C4EF16593.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 50
Volkswagen  Polo GTI  2.0 tsi 265 pk/ 465 nm r&n enginering 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
ik overweeg ook de helix subwoofer balk te kopen voor in mijn polo aw, maar heb daar een vraagje over.
werk deze gewoon Plug & Play of is de aanschaf van die program dongle bijna verplicht?
ik las ergens dat je de bas gewoon zou kunnen afstellen met een stelschroef op de sub zelf? klopt dit?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Hey ik heb m van de week in mijn aw gti gelegd, ik miste inderdaad een stekkertje, gelukkig kon ik dezen van de 2 extra geel/zwarte kabeltjes halen, de set is plug and play, maar je moet wel de halve auto slopen om je kabelboom te leggen, en omdat ik een gti heb met de accu in de bandenbak moest ik nig een speciale dubbele bodem maken, daarnaast is het allemaal wel tedoen. Wat heb progameren betreft ik kon bij het bestellen van de woofer aangeven dat dit voor een polo was en is deze dus voor een polo geprogameerd, er zitten zover ik weet geen stelschoeven oid in.. ik zou persoonlijk wel voor de ronde versie gaan.
ik overweeg ook de helix subwoofer balk te kopen voor in mijn polo aw, maar heb daar een vraagje over.
werk deze gewoon Plug & Play of is de aanschaf van die program dongle bijna verplicht?
ik las ergens dat je de bas gewoon zou kunnen afstellen met een stelschroef op de sub zelf? klopt dit?
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 tsi 265 pk/ 465 nm r&n enginering 
als ik op de site van ahw-shop kijk staat er daar wel bij dat de dongle nodig is voor het flashen volgens wagen. (niet dat de sub voorgeprogrammeerd word volgens wagen)
volgens dat ik toch kan lezen.. :cool:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
als ik op de site van ahw-shop kijk staat er daar wel bij dat de dongle nodig is voor het flashen volgens wagen. (niet dat de sub voorgeprogrammeerd word volgens wagen)
volgens dat ik toch kan lezen.. :cool:
Ik heb die van mij op ebay gekocht, hun hebben hem voor mij ook ingeleerd/geprogameerd maar hoezo kies je voor de balk versie?
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 tsi 265 pk/ 465 nm r&n enginering 
omdat ik een volwaardig reservewiel heb zitten (geen zin om te wachten op pechverhelping voor een platte band terwijl ik dit zelf in één paar minuten kan) :cool:
en kwa plaatsverlies door deze balk valt wel mee.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
ik overweeg ook de helix subwoofer balk te kopen voor in mijn polo aw, maar heb daar een vraagje over.
werk deze gewoon Plug & Play of is de aanschaf van die program dongle bijna verplicht?
ik las ergens dat je de bas gewoon zou kunnen afstellen met een stelschroef op de sub zelf? klopt dit?
Die "afstel" schroef moet je ten alle tijden vanaf blijven. Dat is een soort gain en die staat goed afgesteld vanuit de fabriek. Afstellen doe je met de dongle. Ik heb eventueel die dongle te leen voor je.
 
Polo  6c  Verkocht 
vandaag mij helix balk geplaatst en heel de reutemeteut van bekabeling.
men handen liggen natuurlijk open van die kut plastiek bekleding :(was al even geleden dat ik zo ist nog es gedaan had.
moet zeggen er is idd wel een verschil merkbaar, (heb nog maar effe kort getest) maar om nu te zeggen wauw dat nu ook weer niet. kga wel dit weekend nog es wat verder testen en zo.
want je kan dus idd verschillende set-ups gebruiken die de dongle (zie foto) daarmee nog dit weekend es goed bekijken.
moet wel zeggen dat ik in me vorige wagen voor dit bedrag een andere keuze gemaakt had. namelijk aparte versterker in de koffer en geluidskabels van de radio naar high-lowpas filter, zo naar versterker en van daar naar aparte 3weg speakers in de hoedenplant en sub in de koffer. was toch een heel groot verschil tegenover de standaard geluid installatie met de helix aanvulling.
zal even wennen worden zeker, we zien wel.
 

Bijlagen

  • tempImagedfsUCX.png
    tempImagedfsUCX.png
    14.5 MB · Weergaven: 40
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
vandaag mij helix balk geplaatst en heel de reutemeteut van bekabeling.
men handen liggen natuurlijk open van die kut plastiek bekleding :(was al even geleden dat ik zo ist nog es gedaan had.
moet zeggen er is idd wel een verschil merkbaar, (heb nog maar effe kort getest) maar om nu te zeggen wauw dat nu ook weer niet. kga wel dit weekend nog es wat verder testen en zo.
want je kan dus idd verschillende set-ups gebruiken die de dongle (zie foto) daarmee nog dit weekend es goed bekijken.
moet wel zeggen dat ik in me vorige wagen voor dit bedrag een andere keuze gemaakt had. namelijk aparte versterker in de koffer en geluidskabels van de radio naar high-lowpas filter, zo naar versterker en van daar naar aparte 3weg speakers in de hoedenplant en sub in de koffer. was toch een heel groot verschil tegenover de standaard geluid installatie met de helix aanvulling.
zal even wennen worden zeker, we zien wel.
Je moet kanaal 14 hebben hé
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!