Voetverlichting Polo 6R BM

voorlopig even een led lampje in het dashboard kastje gemonteerd (IKEA 1 euro) uit het zicht werkt prima. Het inbouwen is waarschijnlijk een beste klus. De Voetenverlichting is wat eenvoudiger denk ik, moet alleen een juiste bedradingsschema hebben. Is het niet zo dat e.e.a. handgeschakeld is wat aanvankelijk in de brochure stond, waar zit dan de schakelaar, wie weet dat. heeft iemand een schema of weet hoe een en ander PRECIES moet??

o ja, vandaag even langs de dealer geweest,
1) in de folder stond voetverlichting, foutje van Pon wordt gewijzigt in de tekst van de folder.
2) H4/H7 problematiek.... PON gaat dat niet wijzigen of vervangen.
3) Alle type stickers van de POLO's hebben de aanduiding TREND......
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
1) in de folder stond voetverlichting, foutje van Pon wordt gewijzigt in de tekst van de folder.
2) H4/H7 problematiek.... PON gaat dat niet wijzigen of vervangen.
3) Alle type stickers van de POLO's hebben de aanduiding TREND......

Betreft die h4/h7 lampen,dit vind ik wel een serieus probleem,belachelijk dat je aan een nieuwe auto die net uitgekomen is moet gaan hobbyen om in het donker te kunnen rijden.

Mijn vorige auto had standaard xenon,was niet eens zonder te krijgen,dus is de polo verlichting helemaal een afgang.
 
ik heb een berichtje gehad van mijn dealer ze zeiden dat ik ze morgen even terug moet bellen...to be continued...
als het niet zoveel kost dan laat ik het lekker door de dealer doen...maar ja we weten allemaal dat de dealer dikke rip off is altijd...dus ik hou mijn hart vast
 
Boys,

Heb gisteren snen even naar de schema's gekeken.

De éne kant wordt aangesloten op rood/zwart kleur (dezelfde kabel gaat ook naar binnenverlichting)
Hier op zit waarschijnlijk alleen stroom op als de deuren niet gelockt zijn. Als je de deuren op slot zet zit hier nog aanral seconden (30?) stroom op.

Andere kant wordt gewoon aangesloten op deurschakaar (open/dicht). Moet nog nader bestuderen. Ik heb niet veel tijd gehad.

Eind april ga ik hier sowieso mee aan de gang ;)
 
ok ik had gisteren mijn dealer gebeld en die vertelden mij dat het waarschijnlijk niet gaat lukken omdat er geen bedradingen liggen plus het zou ook een storing kunnen veroorzaken...ik denk dan hoe moeilijk kan het zijn om een lampje aan te sluiten :S...die bedradingen kun je wel zelf ergens vandaan toveren dat is niet zo moeilijk maar goed ze konden me ook geen prijsopgave geven gezien ze het sterk afraadde...

iemand een andere opinie? ik vind dat het gewoon moet kunnen...wat denken jullie?
 
ik heb het wel vaker geroepen maar tijdens de meeting zouden we even kunnen kijken hoe dit zit bij een Highline versie...maybe ff de bedrading bekijken en hoe dit precies aangesloten zit...
lijkt me de makkelijkste oplossing dan zelf dingen te gaan bedenken...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!