Voetverlichting Polo 6R BM

heeft iemand al eens Voet ledverlichting gedaan in een Polo 6R Bluemotion? als je onder het stuur gaat voelen dan voel je een vierkant gat waar dus de voetverlichting moest zitten...dus volgens mij kan het wel geplaatst worden alleen je moet zelf nog een draadje trekken (waar the hell moet je die stroom dan vanaf tappen? gewoon direct aansluiten op accu?)

ps. ik kon ook niet veel op internet vinden maar goed...wellicht zijn er wel units te koop...ik neem van aan dat het soortgelijk units zijn zoals het Kenteken verlichting?
 
misschien slechte foto maar bij je stuur (bestuurderskant) waar dus ook je zekeringskastje zit zit daar zo'n gat...beetje moeilijk te zien...maar zou het denk mogelijk zijn om bij schade auto's te kijken en deze lampjes voor cheap op de koppen te tikken? Ik heb alleen geen idee hoe ik ze zou aan moeten sluiten...heeft iemand een Highline model die dit kan comfirmeren?
[resize=600:26iaygrx]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/182017_10150182695518275_647998274_8818901_1839530_n.jpg[/resize:26iaygrx]
 
ik heb nog niet gekeken voor handschoenenvak...maar het is best annoying in de avond als je geen lampje daarin hebt nee...ik was dat altijd al gewend

ik ga eerst proberen de rijders en bijrijders te doen...gezien de kosten valt het mee om die verlichting te doen
 
Het is inderdaad vrij irritant dat er geen verlichting zit in het handschoenenkastje. Zit daar wel een uitsparing voor? (icm met multimediabox en bandenspanningsknop)

Bij de voeten lijkt me niet echt lastig. Aansluiten op de interieur verlichting en dan zou het moeten werken, toch?
 
het beste zou dit even te kijken bij een Highline versie hoe dit allemaal aangesloten is? vergeet niet dat je niet zomaar stroom kan tappen van andere draden etc aangezien je dan maybe foutmeldingen kan krijgen op je dash o_O
maar ik denk dat er wel een soort van voetverlichting zekering standaard in de Highline zit?
 
heb gisteren ff gekeken maar zag nergens een uitsparing of iets dergelijk wat betekent dat je dit eruit moet gaan dremelen. op de eerder geposte links van happyman staat wat er precies nodig is

ik ga eerst eens aan mijn dealer vragen hoeveel hun ervoor chargen om voetverlichting te kunnen regelen
 
met een beetje mazzel is er een steker voorbedraad aanwezig waarop de aansluiting gemaakt kan worden voor de voet verlichting, het dashboardkastje is nog een hele onderneming, terwijl de schakelaar er wel al aanwezig is. Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
sjonniedeluxe zei:
willen jullie dat het licht alleen brandt als de deur open is? of gewoon altijd als de motor aanstaat? Dat laatste lijkt me toch niet zo moeilijk te regelen?

ik heb het liever als de deuren opengaan, maar mss dat ik dit standaard heb in mijn polo. maar zowieso handig om te weten voor anderen.
ik vind als de lichten blijven branden een licht "tjoening" gehalte hebben imo.. vandaar dat ik liever heb als de deuren open zijn dat die gaat branden. :)
 
Zou het ook graag willen als ik de auto open doe en als ik de motor uitzet zoals de standaard binnenverlichting dat doet. vind het trouwens wel ACHTERLIJK dat de BM dit dan weer NIET heeft. Wat een idioterie, snap je toch niet? Wat is de achterliggende gedachte ervan geweest het niet in de BM te stoppen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!