Vocht in koplampen

Is het een idee om eens te beginnen met checken of de lampen barsten, gaten of losse rubbers hebben? Heb je bewust doppen of kappen eraf gelaten of ingesneden om de LED lampen te huisvesten?
Ik heb geen led lampen. Halogeen, optisch zie ik geen beschadigingen. Kappen heb ik er niet afgehaald
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
In dit geval overduidelijk, gewoon aan de balie gaan staan, zo'n vent mee laten lopen en laten kijken, gaat tie sputteren, dan gewoon zeggen dat je PON gaat informeren over je probleem en hun tegenzin om te helpen en anders het woordje rechtsbijstand, draaien ze meestal snel bij. Als jij niets aan de koplampen hebt gedaan, kunnen ze je nergens van beschuldigen.
Goed nieuws ik krijg een nieuwe koplamp.
Het is vocht schade en valt onder de 2+2 garantie.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon en Marc Vuylsteke
Ik heb echt 1 keer toen ik 4 uur lang door de regen heb gereden een klein beetje condens gehad verder nog nooit gelukkig.
en als het zonder fohn ook weg trekt dan zou ik me niet heel druk maken, voor degene met de dikke druppels er in ja daar moet je wat aan doen.
2+2 is dat 2 jaar garantie + nog eens 2?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik heb echt 1 keer toen ik 4 uur lang door de regen heb gereden een klein beetje condens gehad verder nog nooit gelukkig.
en als het zonder fohn ook weg trekt dan zou ik me niet heel druk maken, voor degene met de dikke druppels er in ja daar moet je wat aan doen.
2+2 is dat 2 jaar garantie + nog eens 2?
Klopt in totaal 4 jaar garantie. 2 jaar extra garantie. Zat al op de auto toen ik deze 2 jaar geleden kocht. Wist ik eigenlijk niet maar 2 maanden na de koop stuurde de dealer mij het certificaat.

Ja dikke druppels bij mij het wassen en bij regen. Nu hopelijk opgelost.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Gisteren einde van de dag mijn auto opgehaald met nieuwe koplamp echter zag ik vanochtend dat er krassen zijn gemaakt en deze redelijk gepolijst zijn icm met lakstift . Maar je ziet wel iets en voelt ook oneffenheden met name bij bepaalde lichtinval. Ik heb een klacht ingediend dat zij mij niet hierover hadden geïnformeerd de werkplaats chef vond het ook niet kunnen morgen ff langs gaan kijken voor een oplossing. Moet wel zeggen nu dat ik weet dat het daar zit valt het mij op. 4 kennissen (wel op leeftijd) ook laten naar kijken maar zagen het pas toen ik het aanwees. )

Zag ook in mijn Volkswagen app dat mijn auto 6x naar binnen is gereden heel de dag door voor het verwisselen van een koplamp ☹️
Ben bnwd naar de oplossing..


IMG_20211028_160659.jpgIMG_20211028_160656.jpgFoto's is het lastig te zien)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ja ze gaan het herstellen die kras intern was er wel een melding maar helaas niet naar mij uitgestuurd..

De werkplaats chef gaf ook aan, dit kan gewoon niet wij lossen dit op.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb helaas ook vocht/condensvorming in mijn halogeen koplampen van mijn Polo. Zowel links als rechts zie je het zitten. Ben bang dat ik ook de ‘discussie’ met de dealer aan zal moeten gaan…

C1586E14-2363-47A9-9531-30A86DD37B66.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Zal morgen eens even checken of het weg is. Thanks voor je tip!
Dit was wel na een half uurtje lampen aan op de terugweg naar huis. Helaas geen ‘before’ foto geschoten

Meestal is dit na even rijden met de lampen aan wel weer weg. Anders de auto laten draaien met ook grootlicht. Vermoed dat de condens binnen een kwartier wel weg is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Hey Robgti

Als Sinterklaas geen nieuwe koplampen levert is dit mss een idee? iig stukje goedkoper
 
Ik heb helaas ook vocht/condensvorming in mijn halogeen koplampen van mijn Polo. Zowel links als rechts zie je het zitten. Ben bang dat ik ook de ‘discussie’ met de dealer aan zal moeten gaan…

C1586E14-2363-47A9-9531-30A86DD37B66.jpeg
Bij mij waren het echt druppels zie eerdere foto's.
Wellicht is het bij jou na 30 min idd weg.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!