Vocht in koplampen

Polo gti aw, bij regen of na regenbui vocht in de koplampen..! Wie weet wat de oorzaak is en waar eventueel een lek zit..? Met de föhn erop krijg ik het wel weg, maar is geen oplossing .
 
Volkswagen  Polo  2.0 262 PK 
Bij mij is het zo...
Misschien zit er een dop niet goed dicht geen idee. Iemand tips ik heb nog wel fabrieksgarantie dus zal eens checken. Maar ze doen altijd zo moeilijk als ik kom of het onder fabrieksgarantie kan. Tenzij Pon Nederland inlicht dan kan het wel..

IMG_20211020_202147.jpgIMG_20211020_202144.jpgIMG_20211020_202139.jpg
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Bij mij is het zo...
Misschien zit er een dop niet goed dicht geen idee. Iemand tips ik heb nog wel fabrieksgarantie dus zal eens checken. Maar ze doen altijd zo moeilijk als ik kom of het onder fabrieksgarantie kan. Tenzij Pon Nederland inlicht dan kan het wel..

IMG_20211020_202147.jpgIMG_20211020_202144.jpgIMG_20211020_202139.jpg
Dat is druppelvorming, da's geen vocht meer
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Bij mij is het zo...
Misschien zit er een dop niet goed dicht geen idee. Iemand tips ik heb nog wel fabrieksgarantie dus zal eens checken. Maar ze doen altijd zo moeilijk als ik kom of het onder fabrieksgarantie kan. Tenzij Pon Nederland inlicht dan kan het wel..

IMG_20211020_202147.jpgIMG_20211020_202144.jpgIMG_20211020_202139.jpg
In dit geval overduidelijk, gewoon aan de balie gaan staan, zo'n vent mee laten lopen en laten kijken, gaat tie sputteren, dan gewoon zeggen dat je PON gaat informeren over je probleem en hun tegenzin om te helpen en anders het woordje rechtsbijstand, draaien ze meestal snel bij. Als jij niets aan de koplampen hebt gedaan, kunnen ze je nergens van beschuldigen.
 
In dit geval overduidelijk, gewoon aan de balie gaan staan, zo'n vent mee laten lopen en laten kijken, gaat tie sputteren, dan gewoon zeggen dat je PON gaat informeren over je probleem en hun tegenzin om te helpen en anders het woordje rechtsbijstand, draaien ze meestal snel bij. Als jij niets aan de koplampen hebt gedaan, kunnen ze je nergens van beschuldigen.
Ja eens, begreep dat druppelvorming niet goed is, condens mag wel. Ik heb dinsdag een afspraak maar ze gaven aan dat Pon NL moeilijk kan doen... Niet de dealer in dit geval. Ze zullen waarschijnlijk zeggen je hebt zelf een lampje vervangen dus het is jouw schuld..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!