Vland HID schakelt uit als de motor aan gaat.

Beste leden,

Zojuist heb ik nieuwe Vland koplampen in mijn polo gezet. Nu heb ik er een probleem mee dat de lampen het goed doen, tot dat de motor aan gaat. Zodra dit gebeurt gaan de lampen kort knipperen en daarna uit, of direct uit.

Ik heb veel op het internet gezocht maar nog niks kunnen vinden.
De originele koplampen waren de h7 variant en ik heb drl in de mistlampen.
Nieuwe lampen zijn:

Met dit HID kit er in:

Mocht er verder informatie nodig zijn om het probleem te lokaliseren laat het dan vooral weten
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Oké update. Ik heb nu mijn oude lampen terug geplaatst zodat ik in ieder geval ‘s nachts kan rijden maar nu heb ik helemaal geen dimlicht meer maar is de melding wel weg.
Iemand in de regio Zwolle die mij hier alstublieft misschien mee kan helpen? Want kan namelijk zelf niet met vcds of iets dergelijks werken of heb de spullen daar niet voor
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Ik heb een paar weken geleden dezelfde vland units in mijn dochter haar Polo 6r geplaatst. Maar heb andere xenon gebruikt. Ik zal eens kijken voor linkje welke het waren. Werken perfect, zonder enige voorbereiding en foutmelding.
 
Volkswagen  Polo  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!