verschil in polo 6R

Nickos

Bekend lid
192
219
59
goedendag,

wie kan mij helpen, online kan ik zo 123 het verschil niet vinden.

ik vind op internet verschillende polo 6R-line de ene met 90 pk de ander met 105 pk.

zijn dit allebei originele R-line modellen? of heeft de ander alleen een R-line exterieur pakket.

zijn er nog dingen waar ik het best op kan letten? veel kwalen met een 90pk model? of juist met een 105pk model.


bedankt
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
Teveel betalen doe je altijd wel volgens mijn.
Hij staat er netjes bij iig. Betreft wel een import auto, weet niet of dat je uitmaakt? Want daar zijn de meningen over verdeeld :rolleyes:
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Teveel betalen doe je altijd wel volgens mijn.
Hij staat er netjes bij iig. Betreft wel een import auto, weet niet of dat je uitmaakt? Want daar zijn de meningen over verdeeld :rolleyes:

dat is inderdaad ook zo! tja een import auto.. vaak hoor je wel dat er geknoeid wordt met de km stand etc/schades.

maar eens even vragen aan de verkoper.
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
Ik heb hier wel een goed gevoel bij als ik de advertentie zo zie.
Volgens mij geven ze ook 6 maand Bovag garantie erbij.
Ik zou wel vragen naar een onderhoudsboekje om de onderhoudshistorie te kunnen inzien.

Zelf kan je een proefrit regelen en ergens de auto eens goed bekijken door de motorkap open te doen en rechts/links kijken of er kleurverschil zit lak,langs de auto kijken en controleren of de naden goed aansluiten,wel zo fijn als de auto een schadevrij verleden heeft.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Ik denk dat je bij zn garage als waar die Polo staat je daar niet echt zorgen over hoeft te maken. Gewoon vragen of alle documentatie erbij zit en evt van de import zelf. Rij zelf ook import en bevalt erg goed.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: mausie
Dit zijn niet de R-line stoelen. Dit zijn de stoelen uit de comfortline. Denk dat dit een comfortline is met alleen R-line exterieur.
Ondanks dat hij er van buiten erg mooi uit ziet, mag er mede omdat het een import auto is, wel wat van de prijs af.

Maar dat is mijn mening ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Thanks voor jullie input!

Dan laat ik hem
Schieten. Maar als ik op rdw kenteken check
Kijk en het kenteken invoer. Dan staat er wel polo 6R.Die 6 betekent dus geen R-Line?

Als je beetje kentekens kent, hoef je niet te controleren bij het RDW of een kenteken dat begint met XD-407-V bij een auto van 2015 past. Dat kenteken is zeer recent uitgegeven.
Maar dat terzijde.

Die 6R is de modelcode. Dat zegt niks over welke uitvoering het is. Bijvoorbeeld Confortline, Highline, R-line, etc.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Als je beetje kentekens kent, hoef je niet te controleren bij het RDW of een kenteken dat begint met XD-407-V bij een auto van 2015 past. Dat kenteken is zeer recent uitgegeven.
Maar dat terzijde.

Die 6R is de modelcode. Dat zegt niks over welke uitvoering het is. Bijvoorbeeld Confortline, Highline, R-line, etc.

Ah duidelijk!

Ik ga mijn zoektocht toch voort zetten.
Voor een orginele R line. Zou dat moeten lukken met een budget van 10-12.5k?
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!