verschil in polo 6R

dus als jij je eigen auto inruilt voor een nieuwere auto moet je dan persee een garantie bij krijgen?
het gaat om het volgende!
als jij een auto koop bij een gerenomeerde garage houden ze marges voor de inruil.
bijvoorbeeld. jij koopt een auto van 10000 euro.
je wilt jou oude auto inruilen.
en ze zeggen u krijgt voor uw auto 500 euro ben jij beledigd omdat de auto in jou ogen veel meer waard is.
als jij geen auto inruilt dan mag je de auto voor 9000 meenemen.
dus zeggen ze op de auto van 10000 euro: u krijgt 1500 voor uw auto. en jij denkt dat je een goede deal hebt gemaakt.
maar eigenlijk krijg je maar 500 euro terug.

en met garantie: kan je voor een x bedrag afkopen. garantie kost ook geld. het is een gok voor de garage wat de auto in de komende
3 maanden gaat doen.

de auto die die jongen/man wil kopen (zie advertentie) geven ze bovag garantie
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Nickos
het gaat om het volgende!
als jij een auto koop bij een gerenomeerde garage houden ze marges voor de inruil.
bijvoorbeeld. jij koopt een auto van 10000 euro.
je wilt jou oude auto inruilen.
en ze zeggen u krijgt voor uw auto 500 euro ben jij beledigd omdat de auto in jou ogen veel meer waard is.
als jij geen auto inruilt dan mag je de auto voor 9000 meenemen.
dus zeggen ze op de auto van 10000 euro: u krijgt 1500 voor uw auto. en jij denkt dat je een goede deal hebt gemaakt.
maar eigenlijk krijg je maar 500 euro terug.

en met garantie: kan je voor een x bedrag afkopen. garantie kost ook geld. het is een gok voor de garage wat de auto in de komende
3 maanden gaat doen.

de auto die die jongen/man wil kopen (zie advertentie) geven ze bovag garantie
mijn auto heb ik duur gekocht 1e keer dat ik naar een autodealer ging, en ik heb ook niemand die verstand ervan heeft dus ik ben eigenlijk gewoon alleen. voel me nog steeds altijd genaait, maar ja dat is een beginfout bij het onderhandelen, want nooit meer zal gebeuren.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!