Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
weet niet of elke polo dat heeft maar mijn 6C heeft daar idd een lampje. Kan ook kapot zijn, is een W5W lamp.Potdikke, heeft iedere 6r daar een lampje? Vind t altijd zo’n donker gat namelijk.
Hoe heb jij die 12v socket gedemonteerd?Ik heb hem een paar maanden geleden ook uitgehaald (de 12v socket). Het is alsnog een aardig klusje om dat voor elkaar te krijgen. En dan vervolgens dat vervelende lampje er uit halen zonder iets te slopen....
Lampje kan je bij elke auto materialen zaak wel halen.
Hoe heb jij die 12v socket gedemonteerd?
Bij de 6R is het een lampje, bij de 6C een ledje volgens mij.Potdikke, heeft iedere 6r daar een lampje? Vind t altijd zo’n donker gat namelijk.
Rood of wit plaatje, geen lampje en zijn allebei halogeen lampjes, geen ledBij de 6R is het een lampje, bij de 6C een ledje volgens mij.
mijn 6R heeft een rood lampje, de 6C van een familielid heeft daar een witte LED.
Die 2 lipjes naar binnen trekken met een kleine schroevendraaier en dan voorzichtig omhoog wippen. Zo kwam ie bij mij ‘gemakkelijk’ eruit.Ze hebben daar inderdaad een speciale sleutel voor. Die heb ik zelf niet, dus heb ik wat zitten wroeten met die clipjes.
Lees inderdaad even dat document, dan zie je ongeveer hoe dat speciale gereedschap werkt. Vervolgens kan je dat dan proberen met 2 schroevendraaiers. Eentje om hem omhoog te wrikken, en eentje om die clipjes in te duwen.
Mocht het alsnog niet lukken, stuur dan nog even een berichtje hier. Dan maak ik er wat foto’s bij
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.