Verlichting middenconsole

Ik heb hem een paar maanden geleden ook uitgehaald (de 12v socket). Het is alsnog een aardig klusje om dat voor elkaar te krijgen. En dan vervolgens dat vervelende lampje er uit halen zonder iets te slopen....

Lampje kan je bij elke auto materialen zaak wel halen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Ze hebben daar inderdaad een speciale sleutel voor. Die heb ik zelf niet, dus heb ik wat zitten wroeten met die clipjes.

Lees inderdaad even dat document, dan zie je ongeveer hoe dat speciale gereedschap werkt. Vervolgens kan je dat dan proberen met 2 schroevendraaiers. Eentje om hem omhoog te wrikken, en eentje om die clipjes in te duwen.

Mocht het alsnog niet lukken, stuur dan nog even een berichtje hier. Dan maak ik er wat foto’s bij
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Ze hebben daar inderdaad een speciale sleutel voor. Die heb ik zelf niet, dus heb ik wat zitten wroeten met die clipjes.

Lees inderdaad even dat document, dan zie je ongeveer hoe dat speciale gereedschap werkt. Vervolgens kan je dat dan proberen met 2 schroevendraaiers. Eentje om hem omhoog te wrikken, en eentje om die clipjes in te duwen.

Mocht het alsnog niet lukken, stuur dan nog even een berichtje hier. Dan maak ik er wat foto’s bij
Die 2 lipjes naar binnen trekken met een kleine schroevendraaier en dan voorzichtig omhoog wippen. Zo kwam ie bij mij ‘gemakkelijk’ eruit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!