Verlaging eibach pro kit met bilstein

 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
804 en voor jouw

je kan ook gaan voor een schroefset van Ap € 779 incl montage en uitlijnen.

Bovenstaande zijn zoals vermeld ook zonder eventuele toplagers en achter bumpstops . dien je zelf van te voren even te checken in welke staat die zijn of mij een foto te appen
 
Ik wil eigenlijk geen schroefset maar alleen iets lager dat voor en achter gelijkis en ik wil wel comfort houden of kan ik dan ook alleen eibach pro kit zonder bilstein doen
 
Volkswagen  6c  1.4 tdi stage 1 115 pk 290nm 
En dat ik hem niet hoef te vervangem dat ik hem voor altijd kan laten ziiten zeg maar dat de schroefset of veren niet kapot zijn
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  6c  1.4 tdi stage 1 115 pk 290nm 
Sorry @Peterrr Ik begrijp het niet helemaal? Wat moet je niet vervangen?

Wil je alleen veren plaatsen dan pak je de Pro-kit
Wil je schokdempers mee vervangen omdat ze minder/slecht zijn dan pak je de Pro-kit met Bilstein
Wil je schroefset pak je AP
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!