Ventura tuning set

Vraagje
ik bracht gisteren mijn auto voor een grote beurt naar de dealer en het eerste wat gevraagd werd aan de bali is op de polo opgevoerd is.
nu vraag ik mij af of als je een ventura of vergelkwaardige set er op monteerd , en deze voor de onderhoudsbeurt bij de dealer er weer afhaalt of dit uit te lezen is door de dealer dat die er op gezeten heeft.
ik heb namelijk nog garantie.
weet iemand hoe dit zit?
gr marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Marcel,
Dit is niet te zien bij het uitlezen, het gaat de dealer erom dat als er een motor update beschikbaar is dat ze deze dan niet zonder toestemming uitvoeren als de auto namelijke via OBD is gechipt dan word de software overgeschreven waardoor de chip niet meer van toepassing is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Marcel,
Dit is niet te zien bij het uitlezen, het gaat de dealer erom dat als er een motor update beschikbaar is dat ze deze dan niet zonder toestemming uitvoeren als de auto namelijke via OBD is gechipt dan word de software overgeschreven waardoor de chip niet meer van toepassing is.
Raar dat ze dan deze vraag stellen.
De VW-dealer moet toch weten dat er voor de Bluemotion nog geen chip met software beschikbaar is, omdat de officiële software niet is vrijgegeven door Volkswagen.
 
Wie kan mij wat meer vertellen over de ventura set;
de nokkenas stekker is namelijk in mijn auto uitgerust met een twee pins stekker terwijl ik een set heb met voor die positie een drie pins stekker.
weet iemand hoe dit zit?
Graag jullie reacties
gr marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Je moet er 1 op de commonrail zetten (linker pijl)
De volgende komt op de nokkenas sensor (rechter pijl)
De laatste komt op de turbo druk sensor (onderste pijl)

Y1d8Ofd.png


Ziet er dan ongeveer zo uit:

S7301261.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!