Velgen voor de Polo/Polo GTI (AW)

Aangezien ik ook aan het kijken ben naar velgen voor de AW (de niet-GTI versie) kwam ik op deze thread terecht. Met permissie blaas ik er nieuw leven in :)
De 17/18 inch velgen die ik mooi vind én door Volkswagen voor de AW geleverd worden, hebben een ET waarde van 51. Diverse velgenconfigurators geven aan dat ik ET40 moet gebruiken en dat is ook wat er nu onder zit. Zie hier het verschil.
Links: mijn huidige vergeleken met volkswagen velgen ET51
Rechts: mijn huidige velgen vergeleken met niet-volkswagen velgen ET40

Denken jullie dat het veilig is om van 15 inch naar 17 inch te gaan met dezelfde ET waarde (optie rechts)?

2019-03-27 22_38_26-Online Wheel and Tyre Fitment Calculator_1.png 2019-03-27 22_40_08-Online Wheel and Tyre Fitment Calculator_2.png
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Hij komt dus wat verder naar buiten, Als dit niet te ver is en netjes aansluit met je wielkast of er binnen valt is er toch niks mis met de rechter optie. ik weet alleen niet hoeveel je max naar buiten kan om niet buiten je wielkast te vallen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Hij komt dus wat verder naar buiten, Als dit niet te ver is en netjes aansluit met je wielkast of er binnen valt is er toch niks mis met de rechter optie. ik weet alleen niet hoeveel je max naar buiten kan om niet buiten je wielkast te vallen

Beste is om te gaan passen. Ik zie ook verschillende ET waardes voorbij komen op verschillende velgen sites. 7J, 7,5J, 8J ...dat is wat onder de Polo zou moeten passen.
 
Beste is om te gaan passen. Ik zie ook verschillende ET waardes voorbij komen op verschillende velgen sites. 7J, 7,5J, 8J ...dat is wat onder de Polo zou moeten passen.
Als je de maten weet van je huidige set, en van de set die er onder komt kun je zo berekenen en meten hoeveel ze naar buiten of binnen komen.
passen is niet altijd mogelijk als je een nieuwe set wil kopen die besteld moet worden
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Op de nieuwe Golf TCR zijn er de 19 inch 'Reifnitz' velgen te bestellen. Ik zoek ook dit soort velgen in glanszwart alleen in maatje 18. Iemand die een paar mooie alternatieven heeft? De 19 inch Reifnitz gaat niet passen onder de polo en zijn nieuw ook vrij prijzig 2500 euro...

upload_2019-4-23_15-23-14.png
 
Volkswagen  Polo  1.0TSI 
Op de nieuwe Golf TCR zijn er de 19 inch 'Reifnitz' velgen te bestellen. Ik zoek ook dit soort velgen in glanszwart alleen in maatje 18. Iemand die een paar mooie alternatieven heeft? De 19 inch Reifnitz gaat niet passen onder de polo en zijn nieuw ook vrij prijzig 2500 euro...

upload_2019-4-23_15-23-14.png
Kijk anders ff op sites als wheelbasealloys of felgenoutlet.de ...staan er genoeg.
 
Op de nieuwe Golf TCR zijn er de 19 inch 'Reifnitz' velgen te bestellen. Ik zoek ook dit soort velgen in glanszwart alleen in maatje 18. Iemand die een paar mooie alternatieven heeft? De 19 inch Reifnitz gaat niet passen onder de polo en zijn nieuw ook vrij prijzig 2500 euro...

upload_2019-4-23_15-23-14.png
Kijk bij MB design in duitsland die hebben wat je zoekt
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!