Velgen voor de Polo/Polo GTI (AW)

Klopt, maar ik zie het als je kan rijden of je kan het niet. Zelfde dat ik geen schade op mijn 17" 9j velgen met 195/40 bandjes heb gereden, en de kerel die zie van mij overnam een hele velg verneukt heeft door die met een stoeprand te laten knuffelen.
Om maar een voorbeeld te geven dan hè. Als je de keuze maakt voor zo'n modificatie dan zal je er je rijstijl etc. erop aan moeten passen.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Klopt, maar ik zie het als je kan rijden of je kan het niet. Zelfde dat ik geen schade op mijn 17" 9j velgen met 195/40 bandjes heb gereden, en de kerel die zie van mij overnam een hele velg verneukt heeft door die met een stoeprand te laten knuffelen.
Om maar een voorbeeld te geven dan hè. Als je de keuze maakt voor zo'n modificatie dan zal je er je rijstijl etc. erop aan moeten passen.

Rij altijd met groter, Audi cabrio staat op 20 inch. Je past je rij stijl erop aan.

Maar als daily en de gti om bij klanten te komen is 20 gewoon te groot. Ook al past het met wat aanpassingen. Mijn voorkeur is 19 inch en als er niets anders is wordt het 18 inch... beide met een verlaging natuurlijk.
 
Eerlijk gezegd vind ik, om het classy te houden, 20 inch net iets te groot. 19 lijkt me met een vrij platte band en goed laag toch proportioneel het mooist.
Bigger isn’t always better. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
20 is te groot vind ik heb meerdere jongens met een golf 7 gezien op 20 en daarop is het zelfs zo van wow die zijn groot

Golf 7, A3, Leon, Octavia kunnen 20 wel hebben vond ik.
De nieuwe polo valt tussen de golf 3 en 4 in kwa formaat. Denk dat je met 19 het mooiste resultaat kan bereiken.

Rij zelf met 20 inch onder mijn A3 cabrio
 
ee1s3ktv.09-1.jpg
vind dit wel een mooi wiel. helaas alleen in 8.5*18 et 35. Model is van 3 SDM
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!