velgen polo 6R

Vooruit dan!

2yzlq1i-1.jpg
 
@ Henri6R,

Bij hoogendoornwheels zijn ze wel te krijgen in antraciet. Anders zelf laten spuiten?

Hierbij nog een aantal foto's (telefoon kwaliteit, als het warmer is dan komt de spiegelreflex erbij ;) )

10d8a45-1.jpg


2a6mc0n-1.jpg


xfthsg-1.jpg


Groeten,
 
MelvinGTI6r zei:
Ik heb 18 inch op mijn gti en dat past perfect. De originele 17 inch velgen zijn 7j en mijn 18 inch zijn 7,5J. Over 2 weken word de auto ook nog met een schroefset verlaagd wat prima kan zonder aanlopen van mijn velgen. tja en het comfort...dat is minimaal maar, wie mooi wil zijn moet pijn lijden :twisted:

Met 18" een "spartaans" comfort dus of komt dat door de combinatie met verlagen van de auto?

polo6r2010 zei:
Ik heb toevallig vandaag mijn 17 inch new RS6 laten monteren met 215/40/17. Dit in combinatie met een verlaging van 25/30 mm staat echt perfect zonder aanlopen.

18 kan wel, persoonlijk vind ik de velg/band combinatie dan uit balans.

Daar kan je wel eens gelijk in hebben want ik heb nog niet de combinatie van 18inch velg met 215/35 band gezien dus misschien valt het wel tegen , en naast het comfort verlies
denk ik dat ik eerst maar eens de standaard gemonteerde 17" Denvers uit ga proberen.
 
Peter1960 zei:
Met 18" een "spartaans" comfort dus of komt dat door de combinatie met verlagen van de auto?

Ik heb net mijn 17 inch denver velgen met 215-40-17 Bridgestone lm 22 winterbanden gewisseld voor mijn 18 inch 215-35-18 Pirelli pzero nero zomervelgen en merk een wereld van verschil kwa comfort. De gti heeft al een best stug onderstel en dat resulteerd nu al in veel gehobbel in de auto op dezelfde weg die ik normaal rij met de 17 inch. Met de schroefset zal het nog stugger worden maar dat neem ik voor lief. Wil je comfort behouden dan moet je zeker voor 17 inch gaan omdat je ook met het sport onderstel zit die al vrij hard is.
 
@MelvinGTI6r
Ik heb het genoegen gehad om een vol uur te genieten van een proefrit met een GTI via PON in Leusden en eerlijk gezegd vond ik hem best comfortabel , ik heb nu een Ford Focus 2.0 met sportonderstel en ik vind ze wat dat betreft vergelijkbaar dus ietsie minder zou wel mogen, want het oog wil ook wat maar voorwaarde is wel dat mijn gebit blijft zitten :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!