velgen polo 6R

ik heb gister avond een setje mti rennsport velgen gehaald voor mijn polo.
Deze velgen zijn 15 inch et waarde 33.
Deze velgen zijn 3 delig en de de velg en rand zijn van rvs.
Het hart is van magnesium.
Nu laat ik het hart van deze wit of zwart coaten met goude boutjes erin.
Dan de polo nog een paar cm laten zakken en het ziet er super uit.
 
Die heb ik nog niet gemaakt.
Zal ik binnenkort maken.
De velgen moeten eerst omgeboord worden naar de juiste steek.
Daar ga ik morgen achteraan.
En dan moeten ze nog gecoat worden.
Ik zal morgen wat foto´s maken hoe ze er nu bij liggen.
Maar voor het eind resultaat zullen jullie even moeten wachten.
 
davidbluemo zei:
ik heb gister avond een setje mti rennsport velgen gehaald voor mijn polo.
Deze velgen zijn 15 inch et waarde 33.
Deze velgen zijn 3 delig en de de velg en rand zijn van rvs.
Het hart is van magnesium.
Nu laat ik het hart van deze wit of zwart coaten met goude boutjes erin.
Dan de polo nog een paar cm laten zakken en het ziet er super uit.

Het zijn echte old school velgen.
Zonde dat je die velgen gaat aanpassen voor de BM 6R :cry:
Staan mooier onder een Golf1.

Maar goed wie ben ik :mrgreen:
 
HAHA ik merk wel met mijn 17 inch Boavista's onder mijn Polo Bluemotion SPIJKERHARD man HAHAHA lijkt wel een dildo up your ass als je over iets rijd (ok das misschien overdreven) maar je hoort toch zeker wel meer wanneer je over hobbels/drempels/putjes etc rijd...vandaag echt he...reed over een putje (ik zag die niet >_<) ineens BAM heel hard...ik dacht oh fuck heb ik me spoiler eraf gereden ofzo....want het klonk echt heel hard :S maar dat kwam over zo'n gat in de weg o_O...

naja niks boeiends maar wou het gwn ff melden
 
Merk het ook verschrikkelijk!

KYC zei:
HAHA ik merk wel met mijn 17 inch Boavista's onder mijn Polo Bluemotion SPIJKERHARD man HAHAHA lijkt wel een dildo up your ass als je over iets rijd (ok das misschien overdreven) maar je hoort toch zeker wel meer wanneer je over hobbels/drempels/putjes etc rijd...vandaag echt he...reed over een putje (ik zag die niet >_<) ineens BAM heel hard...ik dacht oh fuck heb ik me spoiler eraf gereden ofzo....want het klonk echt heel hard :S maar dat kwam over zo'n gat in de weg o_O...

naja niks boeiends maar wou het gwn ff melden
 
Re: velgen polo 2011

Ik zou zeer zeker voor 17" inch gaan...er zijn hier al zat eigenaren die dat al gedaan hebben mét foto's erbij zodat je er ook een beeld bij hebt. Je kunt ook 18" inch doen, tis maar wat je wilt uitgeven en hoeveel comfort je wilt.
 
Zelf heb ik onder mijn 9N3 7J 17"...dan krijg je 205/40/17 of 215/40/17...Als je voor 18" zou gaan zal het bandje nog platter worden en dus wel minder comfort.

Persoonlijk zou ik zeggen: 17" en dan 7 of 7,5J. Wat je ook kunt doen is ff bij een goede velgenboer langs gaan en een paar velgen bij je auto houden óf.....24 april naar de meeting komen en dan 's kijken naar de jongens die er al andere velgen onder hebben zitten.
 
Ik heb 18 inch op mijn gti en dat past perfect. De originele 17 inch velgen zijn 7j en mijn 18 inch zijn 7,5J. Over 2 weken word de auto ook nog met een schroefset verlaagd wat prima kan zonder aanlopen van mijn velgen. tja en het comfort...dat is minimaal maar, wie mooi wil zijn moet pijn lijden :twisted:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!