VAGCOM aanpassingen VW Polo 6C

Op het mooie internet vond ik zojuist wat nieuwe vcds tweaks voor de 6C waar nog geen handleiding bij ons voor online staat. Ik heb ze opgeslagen en zal ze morgen even posten, ze zijn overigens nog niet door mij getest! Maar ik beschik over een ROSS Tech kabel dus mochten er geïnteresseerden zijn..

- US lights
- Automatische Coming Home
- DRL via Discover media (de)activeren
 
Na de nodige testen vandaag op de polo 2015 ( fabia 2015) al een aantal opties mogelijk na 2 uur testen en daarmee helaas tijd te kort de volgende lijst :
(...)
  • Drl mee knipperen met knipperlicht
  • Drl om en om met knipperlicht
  • (...)
Iemand hier beeld van ? Kan dit ook bij de Polo 6C icm leddimlicht en dimt dan de U vormige drl ?
(Heb sowieso interesse in meerdere VCDS aanpassingen, zeker CH/LH, maar vraag me af of dit kan icm eerdergenoemde led-koplampen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C GTI  1.8 TSI 192pk 
Ah joh, ik hier ben van 6 tot 6 weg ivm werk, heb een tweeling van anderhalf en een vriendin die weekends werkt en soms door de week in de avonden. Toch elke week word de auto gewassen en gestofzuigd en gemod. Laatste mods waren dashcam en auto achterklep. Dus kom op, laptop aan en gaan!
Als ik zoveel vrij tijd had ... dan was ik al lang weer begonnen Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: Polo 6Ronald
Ik heb ook een originele Ross-Tech Hex-Can-USB kabel die ik drie jaar geleden direct bij Ross-Tech in de USA gekocht heb. Met je originele licentie kun je je dan ook op het Duitse VCDS forum aanmelden (http://www.vagcomforum.de/index.php?showtopic=26486&hl=polo+6c) en daar krijg je eersteklas adviezen. Onder ander van Sebastian, die bij Ross-Tech werkt. Aanrader, zeker als er ontbrekende labelfiles zijn. Zij zijn wel allergisch voor chinakabels en illegale kopieen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Ik heb ook een originele Ross-Tech Hex-Can-USB kabel die ik drie jaar geleden direct bij Ross-Tech in de USA gekocht heb. Met je originele licentie kun je je dan ook op het Duitse VCDS forum aanmelden (http://www.vagcomforum.de/index.php?showtopic=26486&hl=polo+6c) en daar krijg je eersteklas adviezen. Onder ander van Sebastian, die bij Ross-Tech werkt. Aanrader, zeker als er ontbrekende labelfiles zijn. Zij zijn wel allergisch voor chinakabels en illegale kopieen.
Ik heb ook een prachtige originele kabel ... dus dat zit wel snor.
Zal me eens aanmelden ... als ik tijd heb :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz en pipo
Nog niet geprobeerd ... wil het aankomend weekend nog wat dingen gaan proberen.
Wat wel gelukt is op de 6C is de automatische coming home, hoef je niet meer aan je handle voor groot licht te trekken als je thuiskomt.
How-To ga ik van de week schrijven.

hallo heb coming home enliving home geinstalleeerd . licht regen sensor op gezet kabel van licht sensor naar bcm T 73 c pin 15 lin aangesloten .

maar werkt helaas niet . bij bcm heb ik de aansluit pinnen well maar men zegt dat de sofware van de bcm laag is kan dit
 
polo  polo 6c  1,2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!