VAGCOM aanpassingen VW Polo 6C

Ik heb Ross-Tech support gemaild (ja, voordeel van een originele kabel) met de vraag wanneer er label files voor de 6C komen en kreeg het volgende terug per mail:

--- begin quote ---
Hello,

I do not believe a label file is included in our latest Beta release but a majority of UDS protocol 09-BCM tweaks are found in the Adaptation function, rather than coding which requires a label file. If you haven't done so already please try Beta 14.7.0, which was released last night, and let us know if you have any issues with the Adaptation function.

Ross-Tech: VAG-COM: Current Beta

The Polo isn't sold here and I do not believe our Beetle/Jetta models use a UDS protocol 09-BCM yet but you may be interested in registering and posting in our new forum:

I'd like to steer you to register and post in our new forum:

That is the best place to get help from the greatest variety of different people, in a place where answers will become searchable in the future.

Regards,
Dana
--- End quote ---
 
Via adoptions even wat aan het stoeien geweest, gordelwaarschuwing kon zo uitgezet worden onder instruments.
Akkoestisch signaal bij ver en ontgrendelen zat onder central electrics adaptions achter een security code. Na wat Google-en deze gevonden: 31347

Akoestisch signaal bij ver en ontgrendelen

Uitgeprobeerd en werkt (ik heb fabrieksaf alarm, dat even ter info).


Ook nog wat andere interesante links, ga na het weekend daar eens verder mee stoeien:

VW Golf 7 coderingen en adaptions (veel van de Polo 6C stamt af van de Golf 7)
Octavia III VCDS Adaptions - Tried & Tested
Ross-Tech Forum

Mocht een 6C bezitter hier iets mee gedaan hebben met of zonder succes dan zou dit een mooie aanvulling hier zijn, eventueel om er later nog eens een completw HOW-TO van te maken van alle optie's die werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey GertJan,

Weet jij of het mogelijk is om needle sweep aan te zetten?
Is wel nice als dat kan :)

Grtz
Nog niet geprobeerd ... wil het aankomend weekend nog wat dingen gaan proberen.
Wat wel gelukt is op de 6C is de automatische coming home, hoef je niet meer aan je handle voor groot licht te trekken als je thuiskomt.
How-To ga ik van de week schrijven.
 
Thanks!

Al iets gevonden voor leaving home functie? En om het via setup menu aan/uit te zetten?
Coming home en leaving home kon ik al aanzetten in het infotainmentsysteem (Discover Media).
Leaving home werkte al automatisch, zodra de auto ontgrendeld word (mits het donker is) resulteert in het aangaan van de verlichting.
Voor de coming home moest ik elke keer na de auto van contact gezet te hebben met groot licht seinen om eenmalig coming home te hebben.
Nu gaat dat dus automatisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!