VAGCOM aanpassingen VW Polo 6C

Ik denk dat de instellingen van de andere MQB auto's ook gaan werken aangezien ik in dit verhaal duidelijk zie dat dit idd allemaal ook MQB lijkt te zijn. Daarnaast gaat idd de instellingen voor 90% niet meer via long coding maar via Adaption en dit is een veel leukere en uitgebreidere lijst en bied tal van nieuwe extra mogelijkheden die ik oa op de Octavia,Leon,A3 en Golf 7 uitgebreid heb door zitten spitten en het systeem ben beginnen te snappen hoe het in zijn werk gaat.

Helaas heb ik geen nieuw Polo en kan ik de testen niet doen. Mocht er iemand zich daarvoor willen lenen dan is die van harte welkom
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!