vag-com kabel bestellen maar waar?

Zo, mijn kabel is binnen. Ziet er goed uit, goed verpakt ook. Tip: Het stukje bubbelplastic dat bij de kabel in het zakje zit: niet weggooien, dat is een cd met 2 VCDS versies.

Gelijk geprobeerd natuurlijk en het werkt op mijn 2012 Polo 6R Big Grin
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Ik zie in het ledenlijst topic ook 11.11.4 staan, die wordt ook ondersteund naast de beta of ben je nog in het bezit van een tweede kabel?

Edit: NVM, ik kan niet lezen Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Dan heb ik hem nog net op tijd besteld Stick Out Tongue Vandaag is hij vertrokken uit Hong Kong (donderdag besteld).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Heb een VCDS v11.11 kabel gekregen in plaats van de bestelde VCDS v12.10.3. Heb ze gemaild, we zullen zien. Gelukkig heb ik betaald met Paypal.
Maitje terug gekregen:
Hello,

Sorry,we make the mistake,i will sent VAGCOM12.10.3 to you tomorrow and sent the tracking number to you.
Terry
Dan heb ik straks 3 kabels:
- 11.3
- 11.11
- 12.1
 
Ik zal me binnenkort even voorstellen. Mijn pa heeft een 6r en voor hem wil ik een en ander kunnen uitlezen. Nu wil ik de vcds kabel kopen maar op die duitse site, staan 2 opties voor de kabel: de basic en de full version (+ € 50,00). Wat is het verschil?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!