vag-com kabel bestellen maar waar?

Hou je rekening met invoerrechten als je boven een bepaald bedrag (150 Euro) uitkomt? Soms kan het slimmer zijn om de bestelling over twee zendingen te verdelen. BTW (19%) moet je altijd betalen over de waarde+verzendkosten.
 
Op marktplaats staat trouwens ook een nieuwere versie aangeboden, maar bij die aanbieder krijg ikzelf 0 op elke mail die ik heb gestuurd met een vraag :roll:
(altijd even kijken met wat viir soort mensen je te maken hebt ;) )
 
VW  6R  1.2TDI 
Dezelfde ervaring heb ik ook met de marktplaats aanbieder, begrijp er niets van waarom biedt je dan iets aan?


Dat is ook een 11.10 versie, ik heb ook al eens gelezen dat de 11.8BETA versie nogal wat fouten zou bevatten.
Maar hier hebben we juist het probleem, wat is is wijsheid.....
Jammer dat ik nog geen reacties heb gevonden van mensen die ervaringen hebben met dergelijke goedkope kabels
en de VW Polo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf de 11.3 versie, waarschijnlijk kwam deze ook vanaf de zelfde site af, maar ik heb de kabel al weer een tijdje. Moet zeggen dat het een verademing is om zo'n kabel te hebben.

Was wel even gepruts met de installatie van de software, maar daar zijn we gelukkig ook weer uitgekomen Big Grin
 
11.8 is binnen en hij werkt perfect Big Grin

Als er mensen zijn die hier ook interesse in hebben dan wil ik wel een grote bestelling plaatsen.

Ik moest over mijn vorige pakketje wel nog belasting betalen want t was er bij de douane uitgepikt :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!