vag-com kabel bestellen maar waar?

Ik heb de VAG 11.10 gekocht voor ca. 23 euro bij dhgate. Het transport duurt dan wel ca 3 weken.
Alleen de VCDS 11.10 en 11.8 kon ik niet gebruiken. De usb.drivers horen m.i. niet bij deze key.
Maar de VCDS versie 11.3 werkt goed.
Je moet echter geen internet op je pc hebben want dan gaat het fout.
Het zijn originele Ross-tech programma's die meegeleverd worden en Ross-tech doet wat aan de bescherming hiervan.
 
Ik heb zojuist 11.10 kabels besteld om te testen. De 11.8 werken perfect bij mijn PC windows 7 en 64 bits. De software die erbij zit kun je prima gebruiken zelfs het updaten ervan werkt.

Degene die meer info willen kunnen me een PB sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Maik:

Uhm nee staat er nog:

1e pagina zie post van gewoonjan:

@ anderen, als je geïnteresseerd bent in vcds 11.8: klik hier
user-offline.png

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je met deze kabel de instellingen omzetten naar xenon ?

ligt eraan wat je bedoelt met omzetten naar xenon ;)
als er echt een instelling voor is kan ik je er niks over zeggen aangezien ik met mijn versie geen drol kan zien qua labels, maar het uizetten van de lampcontrole zou wel gewoon moeten kunnen jah
 
VW  6R  1.2TDI 
Als je oem bi-xenon wilt gebruiken had ik gelezen dat je het moet instellen dat je nu xenon koplampen hebt of zoiets. Wil graag oem bi-xenon installeren maar weet niet wat precies ik allemaal moet aanpassen :(:roll:
 
Als je dagrijverlichting onder in je bumper hebt moet je zowiezo in de kabelboom gaan knutselen ;)

Wat er wel en niet kan met de kabel kan ik je niet exact zeggen maar zoals het eruit ziet kan ik er alles mee.
 
Bas, ik heb die kabel van jouw, kun je ook aangeven wat ik moet installeren ?
Ik krijg het niet aan de praat, welke software en drivers ik ook gebruik.
 
BMW  1 serie  1.6 
nouuuu ik heb even zitten spieken en kan wel erg veel hoor Big Grin denk net zoveel als Jela
@Enzo: een hoop functies zijn heel simpel in kaart gebracht welke bits en bytes ze zijn en wat ze doen, dus dat is ideaal :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!