VAG 6R!! NO DEALER!!

ja het moet natuurlijk niet zo zijn dat na je bezoekje bij Jela ---> en na een Grote beurt bij de VW dealer ze alle instellingen gewist hebben...
volgens mij moet je dat ook specifiek aangeven bij de VW dat ze hier moeten opletten dit niet te wissen...

euhm.. KYC, als het goed is doet je garage zelf ook vagcom aanpassingen; dus lijkt het me dat ze niet zo 'dom' (dom is een te groot woord hiervoor, maar ik weet even niet direct een ander en netter woord :oops: ) zijn om je computer te gaan resetten ;)
(iig mijn garage heeft wel een paar vagcom aanpassingen gedaan bij mijn auto, dus is het dan ook aannemelijk dat deze bij een grote beurt ook zullen blijven zoals ze zijn ;) )

VW  6R  1.2TDI 
Ik wil graag voor mijzelf - om lekker te spelen - ook een kabel aanschaffen. Heb begrepen dat ze zo'n 20 euro kosten, kunnen jullie dat bevestigen? Welk type moet ik aanschaffen? Ik zie vag com 4.09 / 4.09 2 / 311 op eBay, maar welke gaat werken? Iemand enig idee? Thanks!

20 euro ? hahaha, dan heb je een gekraakte en een gewone versie van vag com, heb je geen OBD2 en daarbij moest je hem wel hebben, dan heb je de laatste software nog niet en zie je niet veel staan ;)

de echte kabel kost rond de 500 euro..

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!