VAG 6R!! NO DEALER!!

Jela heeft trouwens nieuwe functies toegevoegd.
Beschrijving:::::::::::: ...........Complete diagnose van de merken Audi, VW, Seat en Skoda ..............::::::::::::::::

Nu ook de nieuwe POLO 6r / POLO Bluemotion een aantal nu bekende instellingen mogelijk;
- 1 alarmbeep bij vergrendelen (deze is handig en hoef je niet te kijken naar de auto of je deze sluit)
- 2 alarmbeeps bij het ontgrendelen
- Selective locking (alleen bestuurder portier openen of alle portieren en achterklep tegelijk open)
- Autolock (deuren sluiten bij 15 km)
- Autounlock (alle deuren gaan automatisch open bij het verwijderen van de sleutel of openen bes.portier)
- Regenlock (nog niet getest)
- Gordelwaarshuwing aan- uitschakelen
- Bergassistent funktie kort/middel/lang (standaard middel plusminus 2 sec, lang is plusminus 5 sec)
- Comfort turn signaal aan/uit (en aantal knippers1--5; standaard op 3)
- Tear wiping (na wissen na een korte pauze)
- More to come
 
Het is idd. bijna hetzelfde, scheelt niks!

Maarre, aanrader hoor! Die weet wel waar ie mee bezig is!

Heb de volgende functies aan laten zetten:
Tear wiping
Autolock en autoulock
Gordelwaarschuwing uit
Bergassistent op 5 sec. ipv 2 sec.
Alarmbeep
Dat, als je ontgrendeld, alle deuren open gaan ipv enkel bestuurdersdeur

En dat voor € 25,-!

Als iemand mij nu nog kan vertellen hoe dat je op de boordcomputer het brandstofverbruik op 1 op .. zet ipv ..L per 100km zou ik heel blij zijn Stick Out Tongue Anders moet ik het hele boekje door gaan spitten!
 
ja perfecte service, ik was er voor jou! helaas kreeg hij het niet voor elkaar om mijn licht altijd te laten branden zonder de knop te gebruiken maar hij ging voor mij zoeken.

de computer kan alleen maar op 1 op ..l moet je zelf even omrekenen helaas.
 
Sharky,

Jij had geloof ik ook geen alarm fabriek af toch?
Krijg je dan met "alarmbeep" de claxon te horen of het geluid van het youtube-filmpje eerder in deze topic?
En wat deed Tear Wiping ook alweer precies?
Dat, als je ontgrendeld, alle deuren open gaan ipv enkel bestuurdersdeur heb ik volgens mij nu al standaard?!

Het is dus wel een aanrader om even bij die meneer langs te gaan? Waar was het ook alweer en heeft iemand de contactgegevens voor mij?

GRTZ Barry
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Barry,

Ik had wel een alarm af-fabriek. Het youtube-geluidje is wel van toepassing, het is iets subtieler heb ik het idee.

Tear wiping is, wanneer je de ruitensproeiers aanzet, ideaal! hij wist een aantal keer en na een sec. of 5 nog een keer om het restantje weg te vegen.

Bij mij stond ie standaard op enkel bestuurdersdeur, vond ik niet makkelijk!

Adres en zo:
http://link.marktplaats.nl/389149606

;)
 
Ben bang dat ik de buurt wakker toeter als ik de auto van slot haal 's avonds laat of wanneer ik hem op slot zet. Ik begreep namelijk dat het de claxon is die het signaal geeft ipv de alarmsirene wanneer je zoals ik geen alarm fabriek af hebt.
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!