VAG 6R!! NO DEALER!!

Ben ook wel benieuwd.
Ik heb fftjes met die man van de marktplaats advertentie contact gehad.
Die zegt dat het wel kan en dat het erg handig is.
1 piepje voor het vergrendelen en 2 piepjes voor het ontgrendelen.
Ongeacht hoeveel instellingen rekend hij er 20 euro voor.
Dus daar ga ik meteen een afspraak maken als ik mijn BM binnen heb.
 
Zo'n BEEP zou ik ook wel willen bij het ver-en /ontgrendelen.
Is het ook mogelijk wanneer er geen alarm op de auto zit? lijkt me niet toch (ivm sirene die er niet is)

Thanks!

Ik houd het in de peiling want het lijkt me echt een toegevoegde waarde!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Pooeeeh dat is nog even wacht dus...
Heb ook lang moeten wachten hoor, inmiddels ook alweer parkeerschade cadeau gekregen afgelopen weekend. Mensen kijken nergens meer naar :evil: , maar wel te verhalen dus dat is mooi!

Wat ik me nog afvraag he: is dit niet gevaarlijk om te laten doen ivm garantiebepalingen etc?
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik heb die man idd. ook gemaild. Als mijn dealer het niet kan, ga ik naar hem toe! Voor 20,- heb ik dan de gewneste beep :)

Balen trouwens man van die parkeerschade! Zo irritant als andermans spullen gesloopt worden! :(
 
Ik ook, gelijk dezelfde dag als ik hem heb naar die man toe om hem te upgraden. Er is ook weer een nieuwe functie ontdekt voor de Polo 6r. De bergassistent langer laten assisteren, deze ga ik misschien ook wel gelijk aan laten zetten, ideaal! Hoe langer hoe beter Stick Out Tongue
 
Haha dat geloof ik! Ik heb er echter nog nul ervaring mee dus kan niet zeggen of ie handig is Stick Out Tongue Ik denk wel dat ik langer zet aangezien ie wel lang mag assisteren indien nodig Stick Out Tongue Weet niet hoe lang hij nu asissteert?

Volgens mij is die bergassistent een begeleider voor de hellingproef (correct me if I'm wrong)
 
Citroene "speciaal voor jou!!"

Vertrekken op een helling is niet altijd eenvoudig, vooral niet als de wagen zwaar beladen is. De bestuurder moet de rem, het gaspedaal en de koppeling erg snel bedienen om te voorkomen dat de wagen achteruitbolt. De ESP®-functie Hill Hold Control helpt de bestuurder door de remdruk ongeveer twee seconden aan te houden nadat de bestuurder het rempedaal heeft losgelaten. De bestuurder heeft zo genoeg tijd om zijn voet van de rem naar het gaspedaal te verplaatsen zonder de handrem te gebruiken. De wagen rijdt moeiteloos weg zonder achteruit te bollen.

No problemo!!!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!