VAG 6R!! NO DEALER!!

Afgelopen zaterdag en "tripje" gemaakt naar Bodegraven, om de instellingen aan de BM aan te passen.

Wijzingen die ik heb laten maken :

- Bochtenverlichting Geactiveerd
- Coming home Geactiveerd
- Hill Hold op lang gezet ( = 5 sec. )
- Comfort knipperlicht op 4 x gezet
- Carlock Geactiveerd ( >15 kmh sluit de auto zich af )
- Selective unlocking Geactiveerd ( 1 x drukken bestuurderskant open, 2 x drukken overige open )
- Taal boordcomputer op Nederlands gezet

Mijn complimenten aan Jela voor de duidelijke uitleg. En ik mocht zeggen dat Mypolo leden geen € 30,- maar € 20,- betalen voor al dit fijns :)
 
Hill Hold op lang gezet ( = 5 sec. ) rem los als je op een heling staat hout hij de rem nog 5sec zelf vast loopt hij niet achteruit

- Comfort knipperlicht op 4 x gezet als je de handel aan tik knippert hij 4x

groeten ger
 
is er al iemand (behalve Jela) die weet hoe je na vervangen van de h4 koplampen naar h7 koplampen op de polo BM 6r er voor kan zorgen dat bij inschakelen van grootlicht en knipperen met groot licht de normale h7 lampen blijven meebranden ipv van uitschakelen?? dit zou kunnen dmv een vagcom instelling.

ik wil deze aanpassing graag laten doen maar kom niet vaak in de buurt van rotterdam...
 
peterbaarlo zei:
is er al iemand (behalve Jela) die weet hoe je na vervangen van de h4 koplampen naar h7 koplampen op de polo BM 6r er voor kan zorgen dat bij inschakelen van grootlicht en knipperen met groot licht de normale h7 lampen blijven meebranden ipv van uitschakelen?? dit zou kunnen dmv een vagcom instelling.

ik wil deze aanpassing graag laten doen maar kom niet vaak in de buurt van rotterdam...

Kan ook in Nuenen bij Eindhoven.

1 Net zo duur: 20,-
2 Dichterbij
3 is een erkend bedrijf hoeft het niet op straat maar in de zaak
4 PB voor het telefoonnr.
 
@peterbaarlo
Als je naar Jela kunt dan zou ik dat zeker doen. Duidelijke uitleg en als je nog iets anders wil aan of uit wil zetten een andere keer doet ie dat meestal gratis.
Telefonisch krijg je ook netjes antwoorden en zondag is meestal ook geen probleem.

Daar kan geen erkend bedrijf tegenop zie de beoordelingen maar op Marktplaats. Hij is overigens ingenieur in de electronica, weet niet of er bij een erkend bedrijf een ingenieur rond loopt :lol: Was 1 van de eerste die de instellingen deed toen de module/instellingen nog niet eens zichtbaar waren in VagCom.

Op straat valt ook wel mee, is 10min met de Laptop warm in de auto Stick Out Tongue
 
Zeer zeker aan te raden, Ik heb nu echt het gevoeld dat ik meer auto heb gekregen door een paar simpele instellingen waar ze bij de dealer óf niet weten dat het mogelijk is, óf je een absurd hoge prijs vragen.

Bochten verlichting als voorbeeld.

Ik kreeg in eerste instantie te horen van de dealer dat deze af fabriek werd ingebouwd, en dat het ook een andere lichtunit was als dat er nu op zat.

Hij legde me uit :

Dan zitten er 3 lampjes in, nl.
1 x mistlamp
1 x dagrijverlichting
1 x bochten verlichting

aangezien ik de bochtenverlichting niet had, zou dit niet gaan bij de mijne.
Dat klonk destijds aannemelijk,
Dan ga je eens in de accessoire lijst kijken van de Polo, en zie je daar staan :

Bochtenverlichting € 80,-

In eerste instantie dacht ik, goh, het is dus toch mogelijk, vervolgens... € 80,- voor 2 compleet nieuwe lichtunits met kabels en inbouw, is niet zo heel duur...

En dan kom je op mypolo.nl Big Grin

En dan zie je dat het maar € 20,- hoeft te kosten :mrgreen:

Nogmaals, zééér aan te raden.. :!:
 
enzolino zei:
Mensen ik keek toevallig op Marktplaats en vond het volgende!

Beschrijving:::::::::::: ...........Complete diagnose van de merken Audi, VW, Seat en Skoda ..............::::::::::::::::

Nu ook de nieuwe POLO 6r.

• Complete diagnose en uitdraai
• Programmeren /coderen / inleren van b.v. navigatiesysteem (route aanwijzingen in DIS), Fiscon etc.
• Autolock, auto sluit automatisch de deuren bij het wegrijden.
• Regenlock, wanneer het regent sluit de auto automatisch de ramen en zonnedak
• Uitschakelen of instellen duur van gordelpiep.
• Coming home
• Leaving home
• Comfort sluiting
• Comfort sluiting sunroof
• Alarm beep bij het openen/vergrendelen van de portieren
• Bij noodstop automatisch knipperlichten laten branden.
• Xenon verlichting activeren
• Service Interval resetten
• Resetten van Storingslampjes
• Uitlezen echte kilometerstand (afhankelijk van type Electronic Control Unit in de auto)
-------

• Coming home :shock: Stick Out Tongue
• Leaving home :shock: Stick Out Tongue HOPE SO!

--------

Zie link http://link.marktplaats.nl/389149606

Beste Enzolino,

Deze meneer is al een hele bekende op het forum en heeft al bij verschillende mensen dingen in hun auto aangepast, van alles wat ik geleen heb, en gehoord hebt ( heb ook zelf contact gehad met die meneer maar nog niet langs geweest) kan ik wel uitmaken dat deze meneer betrouwbaar is en dat je er voor een zacht prikkie dingen kan laten doen die zelfs een dealert blijkbaar niet voor elkaar kan krijgen.
 
• Complete diagnose en uitdraai
• Programmeren /coderen / inleren van b.v. navigatiesysteem (route aanwijzingen in DIS), Fiscon etc.
• Autolock, auto sluit automatisch de deuren bij het wegrijden.
Regenlock, wanneer het regent sluit de auto automatisch de ramen en zonnedak
• Uitschakelen of instellen duur van gordelpiep.
• Coming home
Leaving home
• Comfort sluiting
• Comfort sluiting sunroof
• Alarm beep bij het openen/vergrendelen van de portieren
• Bij noodstop automatisch knipperlichten laten branden.
• Xenon verlichting activeren
• Service Interval resetten
• Resetten van Storingslampjes
• Uitlezen echte kilometerstand (afhankelijk van type Electronic Control Unit in de auto)

De vetgedrukte konden bij mijn auto niet.
 
Nou is het wel zo dat als je van de zijkant naar de lamp kijkt, het net lijkt als of er 3 lampjes in zitten, maar dat komt doordat de reflector spiegelt om de verlichting goed om de hoek te laten schijnen. Maar inderdaad: een dealer hoort beter te weten!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!