Upgrade MyPolo software/uiterlijk!

@Johan de kosten voor geen reclame is verder heel netjes en nog goedkoop vergeleken met andere fora waar ik kom. Verder super bezig

PS. De berichten die in me mails krijg zijn van een heel groot lettertype en aparte opbouw ( alleen zichtbaar wanneer ik ctrl- kleiner scroll)? Enig idee waar dat door komt?
 

Bijlagen

  • Email polo 2.png
    Email polo 2.png
    37.5 KB · Weergaven: 7
  • Email polo.png
    Email polo.png
    35.4 KB · Weergaven: 7
Tapatalk ga ik eerst even inventariseren hoeveel mensen die eigenlijk gebruiken, gezien de website via een internetbrowser op de telefoon eigenlijk gewoon prima te doen is nu twijfel ik om dit nog te gaan installeren..
+1
Het is een verbetering de vernieuwde site, werkt heel goed! Zelf gebruik ik op mijn mobiel ook graag Tapatalk omdat ik mijn cookies in de browser weg gooi bij afsluiten voor wat privacy. Daardoor zou ik steeds opnieuw moeten inloggen. In Tapatalk werken notificaties ook zeer prettig.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
- Auto's in signature nu ook mobiel zichtbaar
- E-mail ben ik nu mee bezig te wijzigen (font size)



Welke pijlen bedoel je precies?
De navigatiepijlen om naar de vorige of volgende pagina te gaan. Die staan nu alleen onderaan, maar bovenaan zou ook handig zijn. Moet kunnen hoop ik?! Op de Mobiel site staan ze alleen onderaan. Op de Desktop site staan ze ook boven.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Ik heb even een snelle research gedaan, conclusie is dat ik géén TapaTalk meer ga installeren. Dit heeft een aantal redenen:
- De mobiele versie van MyPolo is nu erg goed.
- Er zijn nogal wat nadelen aan TapaTalk (denk aan Poll's die bijvoorbeeld nooit werkte met TapaTalk, of de integratie met de Showrooms).
- De software van hun (voor de nieuwe XenForo versie) schijnt niet echt goed te zijn.
- Ze schijnen het niet zo nauw te nemen met de privacy.
- Je krijgt na elke post via TapaTalk zo'n irritante regel "Sent by *** via TapaTalk"
- Zij krijgen betaald voor reclame die ze via de app verwerken

Bron: https://xenforo.com/community/threads/tapatalk-work-on-xenforo-2-1.157756/
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!