Upgrade MyPolo software/uiterlijk!

Het ziet er gelikt uit Johan. Kan de reclame banner die boven aan staat onder de polo foto niet naar beneden geplaatst worden?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: MikeB_30
Klopt het dat je geen word bestanden kan uploaden? Wilde een.docx bestand uploaden (handleiding)

Ik heb .docx en .xls toegevoegd, zou als het goed is nu moeten werken! graag nog even feedback! :)

Klein dingentje, wilde een link plaatsen van een post van mij, kreeg een thumbnail in de post van die complete threads ipv alleen een url

Deze snap ik niet geheel, kun je dit onderbouwen met bijv. een screenshot?

Het ziet er gelikt uit Johan. Kan de reclame banner die boven aan staat onder de polo foto niet naar beneden geplaatst worden?

Reclame ga ik nog even goed naar kijken, moet een beetje een compromis maken, site moet nou eenmaal ook betaald (kunnen) worden, helaas is het zo dat veel mensen alles gratis willen hebben op het internet. Blijkbaar is de €6,- voor een jaar (dat is 50 cent per maand) al te veel 'gevraagd' (kan zelfs nog goedkoper als je 2 of 3 jaar in een keer doet), dit kun je zelfs nog 'terug verdienen' als je wat koopt bij onze sponsor(s).

Overige andere dingen ga ik ook aan werken (o.a. Mails en de Showroom / Spritmonitor toevoegingen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal, Jurgen6R en HoMi
Ik heb .docx en .xls toegevoegd, zou als het goed is nu moeten werken! graag nog even feedback! :)



Deze snap ik niet geheel, kun je dit onderbouwen met bijv. een screenshot?



Reclame ga ik nog even goed naar kijken, moet een beetje een compromis maken, site moet nou eenmaal ook betaald (kunnen) worden, helaas is het zo dat veel mensen alles gratis willen hebben op het internet. Blijkbaar is de €6,- voor een jaar (dat is 50 cent per maand) al te veel 'gevraagd' (kan zelfs nog goedkoper als je 2 of 3 jaar in een keer doet), dit kun je zelfs nog 'terug verdienen' als je wat koopt bij onze sponsor(s).

Overige andere dingen ga ik ook aan werken (o.a. Mails en de Showroom / Spritmonitor toevoegingen)
Hoi Johan, Ik ga binnenkort, indien mijn deal met de vw dealer door gaat, zeker premium member worden. €6,- voor n jaar, of €15,- voor 3 jaar is echt niks. Dus gaat zeker goed komen! Ga zo door, ik waardeer de effort zeker!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: VM407 en Sal
Zou het mogelijk zijn om de navigatiepijltjes in de topics boven en onder weer te geven, i.p.v. alleen onder?! Soms kan dat handig zijn
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
De tekst "klik om te vergroten..." gaat vaak door een tekst van een citaat heen.
Ik weet niet als dit ook zo is op de computer?

Wat mij ook op viel is de melding ballon al automatisch aftelt wanneer je berichten hebt gelezen in een topic waarop je gereageerd hebt of die je volgt. Handig!! Je blijft leuke features tegenkomen!
 

Bijlagen

  • 20190610_221413.jpg
    20190610_221413.jpg
    48.5 KB · Weergaven: 7
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Ja, dat is nieuw in Xenforo2, je kunt toch gewoon op die link klikken?

Yep link werkt gewoon, alleen had ik ergens een link uit me oude witte polo topic neergezet en zag je in de thumbnail staan hoe ik me voorstelde terwijl het over de motorkap gasveer mis ging, stond gewoon raar, verders merk ik wel super rappe laden van foto's als bijvoeging, da's heerlijk, goed bezig!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!