Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Whaahah, ik zat er nog over te denken, van zal ik het zelf vermelden van die kentekenplaat of niet. Maar ja koste teveel werk en nu 1 minuut later is de reactie er al.

Lachen man:mrgreen:

Ja staat ook nog op mn lijstje, maar eerst nog ff andere GTI grill erin. vind ik belangrijker
 
Cool!!! Nog niet eerder gezien, maar staat erg leuk! Big Grin
Nu nog iets aan dat achterlogo inclusief opener doen ;)

Thx man.

Ja laat ik nog wel doen door iemand, want zelf begin ik er niet aan.
Volgens jou HOW to Do Spiegelkappen eraf halen, binnen 5 minuten, koste mij 45 minuten en aan beide kanten een gebroken plastic lipje, K*Tzooi:-x
 
zie ik dat goed ?? heb je us kniperlicht of hoe ze het ook noemen haha, staat vetjes.
wil dat eigenlijk ook wel doen maar dat moet via kabels enzo voort en ben daar niet zo in thuis met die programmering van de auto enzovoort :mrgreen:
ps: nog niet aan gedacht om ledjes te plaatsen in drl's?
 
zie ik dat goed ?? heb je us kniperlicht of hoe ze het ook noemen haha, staat vetjes.
wil dat eigenlijk ook wel doen maar dat moet via kabels enzo voort en ben daar niet zo in thuis met die programmering van de auto enzovoort :mrgreen:
ps: nog niet aan gedacht om ledjes te plaatsen in drl's?

Nee Sid, heb geen US knipperlicht en ook geen ledjes. Sorry maar is nog puur natuur, wat jij opnoemt:mrgreen:
 
ah het lijk net of je knipperlichten blijven branden, excuses dan hihi,
ledjes dat had ik gezien maar ik bedoel als je niet eens had overwogen om ledjes te kopen vind dat persoonlijk vetter dan de standaard, geeft gewoon dat tikkeltje meer :wink:
 
ah het lijk net of je knipperlichten blijven branden, excuses dan hihi,
ledjes dat had ik gezien maar ik bedoel als je niet eens had overwogen om ledjes te kopen vind dat persoonlijk vetter dan de standaard, geeft gewoon dat tikkeltje meer :wink:

Geeft niks hoor. Lijkt door de foto misschien zo.

En ja, heb ik hierboven al vermeldt dat dit op mn lijstje staat, maar eerst andere dingen. Maar thx voor het benoemen ervan.Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!